mBank, Oferta dla Ciebie? i dla Mnie cz.2

Dziś mBank ponownie ma dla mnie ofertę dokładnie taka samą, o której pisałem wcześniej (czytaj tutaj) z jednym, ale...

Dostałem nową wiadomość z interesującym tytułem „Zostań inwestorem z mBankiem” No to się nazywa „oferta dla Mnie” brak mi tylko konta eMax na 6,5% (marzenia)

Na razie złoże wniosek o SFI (myślałem o tym od dawna a dziś dali mi dodatkowy impuls do działania) taka psychologia, składając wniosek poprzez ta wiadomość od razu mamy zaznaczone SFI i Maklera, dlatego tez trzeba samemu złożyć pojedynczy wniosek by nie mieć niechcianej opcji, eMakler jakoś mnie nie przekonuje.

Komentarze

  1. Bierz emaklera, nie placi sie za niego, a sie przydaje. Ja naprzyklad korzystam z niego na wyjazdach, a raczej z jego notowan online, bo nie wymagaja zadnego dodatkowego programu, tylko Javy.
    Zreszta zawsze sie przyda awaryjne biuro maklerskie. A eMakler ma fajne oferty, np. za IPO PGE nie pobierali oplaty za zakup akcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jako mało doświadczona osoba jednak po twoim komentarzu skusze się na Maklera po te notowania online.

    OdpowiedzUsuń
  3. eMakler - Dziękujemy za złożenie dyspozycji. Zobaczę te notowania online.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca nie płaci się za eMaklera. Jak w roku kalendarzowym nie zrealizujesz żadnego zlecenia to poproszą Cię o 30 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedz mBanku za złożenie dyspozycji eMaklera

    Witamy,

    dziękujemy za okazane nam zaufanie i wybranie usługi w mBanku. Uprzejmie informujemy, że wniosek numer XXXXXXXXX został odrzucony z powodu: Inne wnioski w toku

    W chwili obecnej są inne wnioski w toku nr: XXXXXXXXX

    Pragniemy podkreślić, że odmowa spowodowana jest wyłącznie dbałością o bezpieczeństwo zgromadzonych przez Ciebie w mBanku środków oraz chęcią przeciwdziałania nieuprawnionym operacjom na rachunku.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie jest zapisane że 30zł sobie szarpną ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba aktualnie nie pobierają bo ja już od dwóch lat nie składałem zlecenia przez eMaklera. Chyba, że to jednorazowo miało być?

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłem informacje na stronie mBanku:

    Uwaga: W przypadku kiedy na rachunku przez okres pełnego 1 roku kalendarzowego nie zostanie dokonana żadna transakcja, DI BRE pobierze opłatę w wysokości 30 zł. Opłata ta w danym roku może nie zostać pobrana jeśli mBank wspólnie z DI BRE postanowią o odstąpieniu od niej.

    A pan na mCzacie napisał że prowadzenie rachunku wynosi 0zł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz