Ile można zarobić na giełdzie? Ile zarabiasz na GPW?

„Gdyby w ostatnim kwartale wszyscy giełdowi gracze wzorowali się na wyborach największych inwestorów polskiego parkietu pewnie by nie pożałowali, najwięksi gracze powiększyli majątki nawet o 20%, podczas gdy wartość największych spółek notowanych na giełdzie wzrosła tylko o 6, 5%.
Jednak analitycy ostrzegają, że ślepe kopiowanie ruchów dużych graczy może być ryzykowne, ich plany inwestycyjne i priorytety są nieznane. Dysponują nieporównywalnie większymi pieniędzmi niż drobni inwestorzy”
Polbank daje cztero krotnie mniejszy zysk niż blue-chipy na naszej giełdzie i na pewno jest bezpieczniejszy.
Zna ktoś osobę, która kwartał w kwartał zarabia 20% na GPW? Wątpię, choć chciałbym mieć takiego mentora z moich 3 000 zł w ciągu 8 lat zrealizowałbym swój pierwszy poważny cel inwestycyjny 250 000 tys. zł pozostaje mi nic innego jak dalej poszerzać wiedzę inwestycyjną by dorównać najlepszym.
A Ty szanowny czytelniku, ile zarabiasz na GPW?

Komentarze

  1. Ja bezpieczeństwo ponad zyski dlatego mój cel to jak można wyczytać z tytułu mojego bloga: 10% rocznie. Można by powiedzieć, że to mało, bo przecież w czasie hossy wynik 50% rocznie nie jest niczym nadzwyczajnym. Jednak mi zależy aby zysk był regularny, a więc niezależnie od koniunktury próbuje ugrać swoje 10%. Nie oznacza to, że nie zdarzają się znacznie lepsze wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10PROCENT minus inflacja ok4procent ..to licho...chyba ze moza tu o szesciocyfrowej kwocie..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz