Ubezpieczenie podróży w Orange?

Właśnie jestem za granicą dokładniej w Szwecji po włączeniu telefonu komórkowego przywitało mnie Orange sms-em, w którym podali ceny rozmów i sms-ów w sieci, a na deser nowa usługa, którą serwuje Orange tzn. ubezpieczenie podróży przez sms w Generali za jedyne 5zł na < - - more - -> dzień.



No, co, jak co ale ubezpieczenie 5zł to trochę za dużo nawet pan Pikus z Avivy miał po 3zł dzień…
Ubezpieczenie to obejmuje:
- Koszty leczenia za 120 tyś (nie dopisali czy SEK czy PLN) zapewne OWU ma masę wykluczeń i innych wymogów, które trzeba spełnić
NNW 5tyś zł, aby kupić wyślij, sms-a o treści pesel i ilość dni i zwrotnie uzyskasz dalsze informacje

No i ja się wcale nie skuszę na tak boską ofertę. 5zł dziennie daje nam niewyobrażalną kasę w przyszłości korzystając nawet z zwykłego procentu składanego gdzie pisałem o tym wcześniej w kalkulator procent składany
A na koniec dodam, że jutro idę do nowej pracy, która pomoże mi w szybszym czasie spełnić swój cel.

Komentarze