wtorek, 26 października 2010

Gdzie wymienić euro? Gdzie wymienić waluty?

Na pytanie Gdzie wymienić euro i Gdzie wymienić waluty?, znajdujące się w Google i w moich statystykach odpowiadam w WALUTOMACIE.

Zdarzają się takie pytania nurtujące zwykłych ludzi, mogę się jedynie zastanawiać, o co chodzi? Może chcą wiedzieć gdzie najlepiej i najkorzystniej wymienić euro lub inna walutę? A nie pytają dosłownie gdzie? (walutomat, kantor, bank)

Po co to wszystko?
- można zarobić kilka procent
- można płacić niższą ratę kredytu np. hipotecznego w obcej walucie
- można chronić wartość naszych oszczędności zamieniając ją z zł na inną walutę
a Ty, do czego wykorzystujesz lub wykorzystasz waluto mat?

Jako inwestor polecam i będę polecał Walutomat dlatego że sam z niego korzystam i jest on najlepszym rozwiązaniem na rynku służącym do wymiany walut.

Dzisiejszy post umieściłem ze względu na to, że kilku użytkowników szukało odpowiedzi na to pytanie na mojej stronię i chciałbym by każdy, kto czegoś tu szuka znalazł dla siebie odpowiedz. Mam nadzieje że znalazłeś tu to na co liczyłeś. Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Jeśli mam dolary tylko na paypalu to przyda mi się ten cały Walutomat?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak przyda ci się, nie zapłacisz prowizji innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co myślisz o Internetowykantor.pl?

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Anonimowy - Jest to jakaś konkurencja, lecz porównując kursy Walutomat bardziej się opłaca

    np. EUR za 1000 dostanę teraz 4 441, 40zł a w Walutomacie 4 451, 58 tak wiec po tym jak wymienię Swoje EURO w Walutomacie Jestem 10, 18zł do przodu przy kwocie 1000€

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj wymieniać w fritzexchange.pl Dużo udaje mi się zarobić na wymianie u nich franka, lecz inne waluty tez mają niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w fritzexchange EURO jest teraz po 4,2101 a w walutomacie 4.2147 i jakoś strata na wymianie mnie nie satysfakcjonuje, widzisz sam że walutomat ma najkorzystniejszy kurs.

      Usuń
  6. Ja wymieniam w kantorzeintenetowym i korzystam z porónywarki kantorów http://strefawalut.pl chyba najlepsza opcja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails