piątek, 30 grudnia 2011

Jak się pracuje w UE?


Krótko jasno i na temat.

wtorek, 27 grudnia 2011

Dlaczego trzeba podnieść kwotę optymalnej lokaty w BGŻ Optima ?

Pewien Anonimowy czytelnik skomentował wpis Jak podkręcić lokatę BGŻ Optima do 6,655%? tak: Jest to bardzo istotna informacja dla optymalizatorów.

Pamiętajcie, że w roku 2012 jest 366 dni kalendarzowych i tyle dni będzie branych do wyliczania odsetek z lokaty dziennej.
Jestem pewny na 100% bo dzis dzwoniłem w tej sprawie do BGŻ.
Kwotę optymalną-minimalna z 1042,06 trzeba podnieść do 1044,94!!!
W przeciwnym wypadku od 1 stycznia 2012roku będziesz otrzymywać z kwoty 1042,06 18groszy!!!

wtorek, 20 grudnia 2011

Placa minimalna w 2012 netto wyniesie 1500 zl

płaca minimalna 2012 nettoOd stycznia najniższa krajowa idzie w górę o całe 114zł brutto do 1500 zł z 1384 zł to tylko lub aż 8,4% przy inflacji podawanej wg GUSu w granicach 5%.
To by oznaczało, że żyje się nam lepiej?

Może praca na 2 etaty jest rozwiązaniem ?

8 lokat w BGŻ Optima o co chodzi? Blokada max 8

Kilka dni temu, gdy z bloga APP Funds dowiedziałem się, że można mieć więcej niż 8 lokat to skasowałem sobie 8 ostatnią i podzieliłem ją na kilka mniejszych po 1042,06zł.
Dziś znów skasowałem ostatnią większą i te z kapitalizacją odsetek by założyć nowe bez kapitalizacji zobaczcie, co mi wyskoczyło, gdy chciałem 9tą lokatę otworzyć !!!
Co o tym sądzisz ?

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Nie uciążliwy telefon z banku BZWBK? Co oni znów chcą?

Przed chwilą zadzwoniła do mnie Pani z banku BZWBK i miłym głosem zapytała czy mogę zająć chwilkę czasu? Zwykle, gdy dostaje telefon od banku od razu włącza mi się czerwona lampka z pytaniem, Co oni znów chcą? Hm i o dziwo moich wcześniejszych pozytywnych myśli okazało się, że jak zawsze chcą tego samego.. Jak nie wiadomo, o co chodzi to chodzi o pieniądze?

Nowa aplikacja mBanku

Mbank wprowadził nową aplikacje do systemu transakcyjnego dla systemu Android
Gdy tylko zobaczyłem reklamę na stronie WWW mbanku od razu zeskanowałem kod instalacyjny aplikacji i zainstalowałem ją na swój telefon
Aplikacje Android - najważniejsze informacje

Jak najszybciej pobrać aplikację? Pobierz skaner kodów na telefon, włącz go i zeskanuj poniższy kod QR_CODE
Gorąco polecam, ponieważ

sobota, 17 grudnia 2011

2 Rocznica bloga 17 grudnia 2011

Dziś święto bloga - "mam już 2 latka"
Tak samo jak rok wcześniej kupiłem 2 akcje GPW.

Oto jak wygląda moja strata na tym walorze

Dziękuję za to że jesteście
Blog dobił do 10 000 miesięcznych wyświetleń i 200 stałych czytelników niebawem przekroczy 1000 zł zarobku od początku.

piątek, 16 grudnia 2011

Kupno akcji GPW na rocznice bloga - zagadka?

Jak wiecie jutro 2ga rocznica bloga i z racji tego dziś kupiłem 2 szt. akcji GPW i ku mojemu zdziwieniu znów nie mogę dojść do ładu składu z dziwnym naliczaniem eMaklera. Może ktoś wie, co i jak z tym jest?

A oto zagadka, w której sam nie znam odpowiedzi:

W co zainwestowac 20000 zl? By mieć pasywny dochód większy niż odsetki w banku.

Zastanawiając się nad pytaniem - w co zainwestować 20000 zł?
Musimy najpierw określić jaki mamy pewny zysk w 100% z posiadania 20 tys zł?
Wkładając 20 000zł na najlepszą Lokatę w banku dostaniemy co miesiąc 106,52zł

Jeśli nie zadowala nas zysk w wysokości 106,52zł miesięcznie możemy podjąć pewne ryzyko zamieniając ten kapitał na biznes który będzie w stanie dać nam więcej niż lokata w banku.

czwartek, 15 grudnia 2011

Biznes za 20 tysięcy ? Pasywnym dochodem

Wracając do tematu z przed roku Jak zainwestować 20 tys. zł? Firma, Mały biznes dla każdego. Dowiedziałem się wielu ważnych informacji dotyczących go:
Na dzień dzisiejszy dostępny jest od ręki boks za 12 000zł w miejscu z umiarkowanym ruchem a w najlepszym miejscu ceny wahają się od 60 - 80 tys., (ale nie o tak kapitałochłonnym biznesie ma być ten wpis)
Do kosztów, o których pisałem wcześniej muszę dorzucić miesięczną opłata czynszowa w wysokości 407zł

Koszty początkowe:
Na start 12 000 boks (80 000)
Towar, który będzie w obrocie 2-6 tys.

Minimalne koszty miesięczne:

Pozytywne zmiany w mBanku

Mbank od jakiegoś czasu zmienił funkcje w swoim serwisie transakcyjnym usprawniając nam korzystanie z jego usług:

1. Zmniejszyli ilość pól, które trzeba wypełnić do wykonania przelewu, co za tym idzie teraz wypełnia się tylko niezbędne informacje, które są niezbędne by przelew został zrealizowany, jak ktoś woli tracić czas może nadal wykonywać przelewy w stary sposób.

2. Można dostać

wtorek, 13 grudnia 2011

Jak podkrecic lokate BGZ Optima do 6,655%?

Jak można ją podkręcić do 6,655% ? Poprzez wpłatę kwoty 1042,06 zł której wcześniej nie można było dokonać na kalkulatorze

EDYTOWANO

piątek, 9 grudnia 2011

3 sposoby na pelen portfel przed swietami i pusty po swietach

Zewsząd zaczynają się najazdy BANKÓW próbujących namówić wszelkimi sposobami swoich klientów na kredyty czy to gotówkowy czy też odnawialne a nawet na kartę kredytową kuszą, jak mBank sloganami "Święta na bogato"

Trochę wchodząc na psychologię reklam, z racji tego, że maturę z języka polskiego przygotowywałem na temat "Omów perswazyjną funkcję języka reklam radiowych” chciałbym wam coś rozjaśnić, jeśli ktoś nie wie, że marketing-owcy tworzą perswazyjne zdania zaczynające się na:

Wiesz, że...

Bill Gates i Steve Jobs, Komixy i Demotywatory Finansowe - Grudzien 2011

Po ostatnich zdarzeniach związanych z Steve Jobs umieściłem serię nietypowych komiksów dziś zapraszam na grudniową kolekcję
Godziwe zarobki ?

środa, 7 grudnia 2011

Bgz optima Konto Oszczednosciowe, Lokata

Po usłyszeniu, że list do mnie przyszedł pierwsze niemiłe wrażenie było takie:
- (Pewnie, BGŻOptima z Kontem oszczędnościowym do mnie)
- trzeba było podpisać?
- nie leżało w bramie;)
(a ja na to)
- CO? Jak to możliwe by list z banku był bez poleconego?

Po tym jak otwarłem list zobaczyłem, że jest tam tylko DIGIPASS wraz z kartka, na której jest nr konta.Mam nadzieje że z PIN codem bardziej się postarają i polecony będzie no chyba że wy mi powiecie?

Nie są całkowicie Internetowi mają swoją placówkę z której wysyłają właśnie te Digipassy
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.
Oddział BGZOptima w Warszawie
Al. Jana Pawła II 29
00-867 Warszawa

Automaty hazardowe - hazard, rentownym biznesem.

Automaty do gry tzw. automaty hazardowe - hazard, rentownym biznesem.

Dziś rozmawiałem z kolegą, który pracuje od niedawna w nowo otwartym lokalu hazardowym u mnie w mieście, czego się od niego dowiedziałem odnośnie tego biznesu? Odnośnie lokalu, rentowności, po jakim czasie wkład własny się zwraca? Ile trzeba takiemu pracownikowi zapłacić? Którą już placówkę biznesmen, który się tym zajmuje otwiera właśnie? Od ilu lat jest na rynku? I ile trzeba mieć teraz kasy na start takiej maszynki? Jeśli chcesz wiedzieć

wtorek, 6 grudnia 2011

Walutomat wypłata za polecone osoby - prezent od mikołaja ;)

Dziś dostałem "Tak na Mikołaja" przelew w kwocie 175zł za polecone osoby z programu partnerskiego Walutomatu
Średnio co ok 300 wyświetleń reklamy rejestruje się i wymiania waluty 1 osoba.

Jutro Sam będę wymieniał € w Walutomacie przed ostatnia wypłata z Holandii.

Życzę wszystkim na mikołaj by bardzo hojny w tym roku.

sobota, 3 grudnia 2011

Telefon od mbanku - powiadomienia sms

Ostatnio zadzwoniła do mnie pani z mBanku i od samego początku poważnej rozmowy zaczyna się standardowa regułka, że rozmowa jest nagrywana itd. bla bla bla, po czym Pani zaczęła opowiadać o tym jak wspaniałą usługę mają w ofercie, że będą mi

Cpmprofit zarobki - Wyplata z CPMprofit?

Witam jakieś półtora miesiąca temu postanowiłem ponownie wyświetlać reklamę CPMprofit na blogu, wstawiłem ją na samym dole by nikogo nie denerwowała a punkty nabijane są za samo wyświetlenie, co daje mi teraz ok 5,59zł pasywnego dochodu miesięcznie niby nic ale rocznie 60zł bardzo mi się przyda.
Za 4 miesiące pierwsza wypłata a jak to u was wygląda z zarobkami ?
Jeśli chcesz sam zacząć pasywnie zarabiać zarejestruj się i życzę ci kokosów takich jakie ja mam ;)

piątek, 2 grudnia 2011

Student vs. Dyrektor, wegetowanie w Polsce - szokujący kontrast

Po kilku myślach postanowiłem opisać, co ostatnio w moim życiu szokującego się zadziało,
Dowiedziałem się kilku rzeczy związanych z ciężkim życiem studenta w Polsce w porównaniu do życia Dyrektora Zaczynając od początku tak, więc źródłem utrzymania studenta jest kredyt studencki miesięcznie jakieś 500zł u dyrektora jest to wypłata w granicach 4-6 tys. zł. Student by wegetować jest zmuszony do zachowań na skraju ubóstwa by nie powiedzieć dziadowania, gdy dostaje rachunek za wodę 130zł do zapłacenia wraz z 2 współlokatorami jest to dla nich koszt nie do przyjęcia
czasami chcąc zapłacić mniej za wodę potrafi się nie myć 3 dni, gdy zrobią „siku” do
muszli nie spuszczają wody tylko po grubszej sprawie mogą sobie pozwolić na taki luksus, 2 osoby śpiące na kołdrze bez materaca to już norma a na pytanie o to skąd masz ty ten materac odpowiedz jest prosta a no wiesz”10 min leżał kolo śmietnika” „wiesz, co… ani nie był brudny ani nie śmierdział”

Spanie jest... potrzeby są.... to teraz na temat jedzenia studentów wcześniej dla mnie śmieszny demotywator nabiera realnego znaczenia i przestaje być zabawny gdy po usłyszeniu zdania w stylu „wiesz (moja ksywka) ja ostatnio

środa, 30 listopada 2011

Rozwijam firme - start na wiosne


Jeśli zastanawiacie się, co się ze mną dzieje to odpowiedz jest jedna...
Chciałbym osiągnąć dochód, który pozwoli mi żyć w Polsce pracując na własnej działalności gospodarczej a nie zbierania pieniędzy w Holandii lub zagranicą.

Jeśli zastanawiacie się, co się ze mną dzieje to odpowiedz jest jedna... Od poniedziałku 21.11.2011r rozwijam swój biznes

piątek, 25 listopada 2011

Powrot do Polski - dlugi urlop?

Od dziś jestem w Polsce - zimą w Holandii nie ma pracy przy produkcji domów, sezon zacznie się w połowie Lutego, marca przyszłego roku. Może pojadę ponownie tam by zbierać pieniądze na swój biznes o ile nie rozkręcę wcześniej firmy lub nie udam się gdzieś do innego kraju;) Od poniedziałku idę załatwiać sprawy związane z dotacją unijną 40tys zł, bo w sprawie tych większych to trzeba mieć wkład własny np. 300 000 . zł

sobota, 19 listopada 2011

Druga wypłata z Ad Taily


Dziś wypłaciłem po raz drugi pieniądze z reklamy Ad Taily o czym wspominałem w wpisie Portfel – Pazdziernik / Listopad 2011 - Podsumowanie miesiaca całe 106.34 PLN, co z wcześniejszymi zarobkami z tego źródła dochodu (117.89 zł) da całe 224, 23zł od początku bloga


Na pierwszą wypłatę musiałem czekać całe 17 miesięcy
Wypłacanie środków z Ad Taily a teraz tylko 7. Mam nadzieje, że kolejna będzie nieco szybciej.

Myślę, że miesięczny średni zarobek z Ad Taily w kwocie 15, 19zł to dobry kopniak w tyłek by brać się dalej do roboty. A u Ciebie jak wyglądają zarobki z tego typu reklam?

poniedziałek, 14 listopada 2011

Rzucanie palenia. Rocznica nie palenia 3 lata nie pale

Rok temu zamieściłem wpis Moja ROCZNICA - 2 lata nie palenia
Dziś mijają 3 lata od czasu, kiedy rzuciłem palenie :) mała impreza się szykuje ;)
Jeśli ktoś potrafi przeczytać książkę by rzucić palenie proszę o kontakt a podpowiem jak to zrobić ;)



środa, 9 listopada 2011

Płaca minimalna 2012, oszczędzanie na emeryturę i efektywnosść w pracy 3 w 1

Tak przez spaniem by się (lepiej spało) warto zobaczyć 3 obrazy:
"Pracujmy tak wydajnie jak poniżej... na naszą emeryturę... za najniższą krajową..."
Jak pracować wydajnie ?Najniższa krajowa 2012?
Czy warto oszczędzać na emeryturę?

poniedziałek, 7 listopada 2011

Czy świat oszalał? - Warren Buffett, czyli jak zbić fortunę

Czy świat oszalał? - Warren Buffett, czyli jak zbić fortunę

Dziś na TVP2 będzie FILM DOKUMENTALNY (The World's Greatest Maker: Warren Buffett), Wielka Brytania, 200 9od 12 lat

Jeden z najbogatszych ludzi na świecie zarobił fortunę, inwestując na giełdzie. W filmie zostaną ujawnione tajemnice jego życia prywatnego oraz rady, co zrobić, aby zostać milionerem. Najważniejsza z nich brzmi: "Myśl niezależnie i szukaj tego, co ci służy w życiu i biznesie".

Ja już wiem co bd robił dziś w nocy, choć wstaję o 5 rano to i tak myślę że warto będzie się pomęczyć chwilę dla tego filmu a ty jak widziałeś już go ?

Myślę że będzie tak samo dobry jak film Kino inwestora - Wall Street: Money Never Sleeps
Tutaj mamy wersje angielską dla osób które przegapiły film

wtorek, 1 listopada 2011

Portfel – Pazdziernik / Listopad 2011 - Podsumowanie miesiaca

W tym miesiącu wymieniłem pozostałe € tzn 850 ING i 118,86 z BZWBK za pomocą Walutomatu po kursie, jaki ustaliłem, na 4,3535 co dało mi 4700,48 i 517,46 które wrzuciłem do Polbanku na konto oszczędnościowe.

Dorzucam 70zł do portfela Cashflow88 za które złożyłem zlecenie kupna 1000 Akcji Biotonu po kursie, 7gr, czekam aż się zrealizuje.

Całkowity miesięczny pasywny dochód na dzień dzisiejszy wynosi 43,50zł ;)

Złotówki pozostające w mbanku także przelewam na konto oszczędnościowe by w jakiś tam sposób unikały inflacji. Do tego z zakupem akcji przymierzam się, gdy na rynku będzie już na trwałe widoczna bessa i gdy inwestorzy zaczną pisać "czy to oznaki końca bessy?".

Do tego, gdy spółka KGHM sięgnie 80zł, postaram się zakupić jej akcje po przeczytaniu wpisu u kolegi na blogu Spadaj, KGHM-ie zastanawiam się nad tą opcją

Trochę się pogubiłem, co i jak dopłacałem do portfela i jaki zysk został osiągnięty :|

Tak, więc portfel na dzień dzisiejszy wygląda tak:

3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 8 433,60 PLN
Dziś jest = 9 786,43 zł PLN

Konta oszczędnościowe:
- Polbank 4,75% - 9 671,53 zł

Akcje:
-44,90zł GPW
Wpływy z reklam i dotacji: 626,56 zł

Do tego zbliża się druga wypłata z AdTaily.

środa, 26 października 2011

Dlaczego na koniec pieniędzy zostaje tak dużo miesiąca?



An pytanie:
Dlaczego na koniec pieniędzy zostaje tak dużo miesiąca?

Nasuwa się wiele odpowiedzi:

- może, dlatego że się nie umie planować wydatków?
-, Bo się nie uczyłeś i nie jesteś zaradny.
- W Polsce nauka nie daje 100% gwarancji tego, że będziemy dobrze zarabiać, nierzadko ludzie po szkole średniej koszą większy hajs niż ci po studiach.
-, bo miesiąc powinien mieć mniej dni.
- Jak się nie umie gospodarować i przewidywać to brakuje pieniędzy

Wszystkie odpowiedzi są po części prawdziwe bardziej lub mniej, w Polsce żyje się bardzo Ciężko osobą, które nie zarabiają min średniej krajowej, ponieważ jedzenie jest bardzo drogie, paliwo, bilety, jak ja to zawsze powtarzam " bo w Polsce pracuje się po to żeby przeżyć a nie po to żeby żyć"

niedziela, 23 października 2011

sobota, 15 października 2011

Poradnik – Jak zrobić kalkulator procentu składanego? Krok po kroku cz1

Poradnik – Jak zrobić kalkulator procentu składanego? Krok po kroku
Jednym z wielu często czytanych wpisów jest Początek... procent składany, kalkulator dlatego zmotywowało mnie to do stworzenia dzisiejszego wpisu.

Dziś postaram się pokazać wam w bardzo przystępny i prosty sposób jak można zrobić szybko kalkulator procentu składanego:

Otwieramy arkusz kalkulacyjny np. Excel

1.
I tak w pierwszej kolumnie A1 w pierwszym polu wpisujemy liczbę, którą chcemy używać np. 100

To pole będzie naszą bazą, w którą będziemy wpisywać liczbę, którą chcemy „procentować – procentem składanym”

2.

wtorek, 11 października 2011

Dlaczego chcę otworzyć swój biznes?

Powodów, dla których większość ludzi chce otworzyć swój własny interes jest wiele, dla mnie bardzo ważnym czynnikiem jest utrzymywanie się z tego właśnie źródła dochodu, nie chce całe życie pracować u kogoś tylko po to by mieć pieniądze na przeżycie i po to by ten ktoś dzięki mnie się dorabiał większego majątku.

Otóż właśnie zwiększanie miedzy pokoleniowe majątku bardzo mnie motywuje do działania nie chciałbym zostawić swoim dzieci zadłużonego domu, lecz wspaniale rozwijające się przedsiębiorstwo Aktywo, które da im poczucie stabilności finansowej a także niezależności finansowej. Dzięki któremu będą mogli kupować kolejne aktywa, o których pisałem na początkach swojego blogowania.

komiksy bill gates steve jobs

Dziś nietypowa seria komiksów


czwartek, 6 października 2011

Steve Jobs nie żyje


"Steve Jobs death october" Był geniuszem, wizjonerem nie było dla niego rzeczy niemożliwych stworzył jabłko zrewolucjonizował rynek elektroniki tworząc odtwarzacz muzyczny Ipod, telefon Iphon, tablet Ipad wrócił do Apple, gdy firma bankrutowała, został prezesem i kreował potrzeby ludzi, walczył z rakiem trzustki... nowotwór jednak wygrał wikipedia Steve Jobs

sobota, 1 października 2011

Portfel – Wrzesień / Październik 2011- Podsumowanie miesiąca


Jak to przystało na początek kolejnego miesiąca czas na podsumowania wydarzeń.

Ostatnio zdywersyfikowałem portfel Cashflow88 Wymieniając 1 130,00 EUR1250 € w Walutomat.pl na zł po kursie 4, 42 co dało 4998, 33zł, przy czym gdybym wymienił to w banku dostał bym tylko ok 5400zł aż o 450zł mniej, bo bank w tym samym momencie miał 10gr spreadu, wiec, jeśli nie chcesz także tracić pieniędzy płacąc bankom i kantorom używaj Walutomatu
Uzyskane w taki sposób PLNy wrzucę do polbanku na 4,75%.

Do portfela dorzucam 100€ i na tym koniec. Teraz będę miał więcej czasu wolnego, co myślę, że przełoży się na nowe wpisy. A teraz życzę każdemu dobrego weekendu ;)

sobota, 17 września 2011

niedziela, 11 września 2011

Na co wymieniasz swoj czas?

Jedni wymieniają go na pieniądze, aby następnie zamienić je na pasywa inni wymieniają je na akcje myśląc ze wzrośnie tego aktywa wartość i potem znów wymienia je na pieniądze można powiedzieć że handlują tak swoimi aktywami tylko po to by nabyły większej wartości.

Czy takie postępowanie da nam bogactwo? Otóż po części tak, najlepiej jak nasze pieniądze zamienimy na aktywo, które nie tylko będzie wzrastać na wartości, ale także przyniesie dodatki przepływ pieniężny. Stańmy się osobami tworzącymi dla siebie aktywa, które staja się pasywami innych.

Teraz wymieniam każda sekundę na ten oto blog który w jakimś stopniu daje mi przepływ pieniężny

sobota, 10 września 2011

Podsumowanie Lipiec - Sierpień 2011 powakacyjne wydatki i jeszcze raz wydatki

Czas na pozbieranie się po wakacjach (już po 3 tyg. pracy) i podsumowanie portfela. Stan na dzień dzisiejszy 9014,13 zł

Dopadł mnie nie ład, ale czy o takie ważne? Czy ta przeszłość jest coś warta... wystarczy stan na teraz 2000 € I jakieś PLNy w mbanku zbyt dużo pieniędzy wydałem na wakacje by dorzucić cokolwiek do portfela?

Plany na najbliższe 6 tygodni to wymienić cały kapitał z euro na zł podczas pobytu w Polsce wrzucenie tego na konto oszczędnościowe a także dywersyfikacje portfela 80% konta oszczędnościowe i 20% w akcje gpw.

Samo GPW jest w ładnym dołku to ładna promocja by nabyć kilka akcji ;)

wtorek, 6 września 2011

Z jakimi ludźmi z pośród 4 typów przebywasz?

Nawiązując do książki R. Kiyosakiego kwadrant przepływu pieniędzy, dziś zastanawiałem się, z jakimi ludźmi przebywam, i mogę stanowczo stwierdzić, że z grupą ludzi pracujących na etacie, sam nim jeszcze jestem, no może etatowym inwestorem lepiej brzmi. Osoby takie ciągle rozmawiają o lepszej pracy o tym, że gdzieś u kogoś można więcej zarobić i głównym sposobem zarabiania pieniędzy dla nich jest etat u kogoś lub drobny handel i inne wałki;) Nie można z takimi osobami rozmawiać o biznesie, pasywnych dochodach, ponieważ po prostu nic na ten temat nie wiedzą.
Marzeniami takich osób a czasami celem jest wybudowanie własnego domu czy wzięcie kredytu na nowe mieszkanie czy też dom, bo państwo skusi ich preferencyjnymi kredytami i łapie ich w tzw. Wyścig szczurów, w którym zaczynają pracować na (kredyt) rachunki i inne pasywa.

Zastanawiałeś się przez chwilę, z jakimi ludźmi przebywasz i kim chciałbyś być?
Jedną z myśli, jaka się nasuwa to, czym prędzej

sobota, 3 września 2011

Częstotliwość pisania bloga

Jak widzicie na blogu zmieniła się częstotliwość pojawiania nowych wpisów z racji bardzo wielu zmian w moim życiu, urlop nadgodziny w pracy i inne mniej ważne, podsumowując 2 ostatnie miesiące nic ciekawego pod względem finansowym się nie zdarzyło w tym miesiącu postaram się dorzucić do portfela 100€ i częściej znaleźć czas na bloga. W sobotę o ile mam wolna i w niedziele powinny pojawiać się nowe wpisy.

sobota, 27 sierpnia 2011

Powracam po urlopie, zarobki w euro

Witam wszystkich już dawno nie pisałem, co u mnie tak wiec pierwszy tydzień w Holandii przepracowany Az 59 w tygodniu przepracowane, z czego każda h powyżej 40 płatna 150%;) co mnie bardzo cieszy, że stan moich finansów znów wyskoczy w górę;) A tak w skrócie to wypłaciłem pieniądze z walutmatu, co dodałem do portfela inwestycyjnego i już przez ten tydzień nowe 4 osoby wymieniły kolejne waluty dzięki mojemu linkowi Walutomat.pl - wymieniaj waluty bez opłat i prowizji
, co dało kolejną 100wkę do wypłacenia na kolejnym urlopie, który szykuje się za 7 tygodni;) zastanawiam się nad zaprzestaniem publikowania portfela na blogu coś jak APP;)

niedziela, 31 lipca 2011

Urlop, Dywidenda GPW, XTB, Walutomat...

Podsumowanie pierwszego tygodnia urlopu.
Dostałem dywidendę za akcje GPW 2, 21zł.
Otwieram w tym tygodniu konto w XTB i przeznaczam na "prawdziwe" inwestycje 10 do 30% posiadanego kapitału.
Wymieniłem trochę € na Walutomacie po kursie 3,9900 i 3,9968.

Czekam na wypłatę z Walutomatu 190 zł za polecone osoby.

niedziela, 17 lipca 2011

Jak zarobić 250 tys ?

http://demotywatory.pl/3063829/dziwisz-sie

Siedząc właśnie w ogródku i popijając piwko dostałem kolejne rozliczenie tygodniowych zarobków z pracy, na szybko licząc by zgromadzić te 250 tys. http://www.blogger.com/img/blank.gifzł odkładając, co miesiąc ok 4 klocki daje mi 62,5 miesiąca pracy, co da ponad 5 lat gibania ;/ jakoś mi się nie widzi być tutaj aż do 27-28r życia. Jak to pewna osoba powtarza "Nie licz pieniędzy, których nie masz" to kończę z tymi wyliczeniami. Choć siedzenie tutaj te 5 lat to na pewno lepsza opcja niż pracować przez ten czas Polsce i żyć od pierwszego do pierwszego?

Patrząc oczami marzyciela to wystarczyłoby popracować 20 lat i będzie milion ;D, ale schodząc na ziemie muszę opracować pewien plan, co z tymi pieniędzmi zrobić by przynosiły pasywny dochód, za który będę mógł spokojnie żyć w Polsce.

Zastanawiam się nad otwarciem właśnie takiej firmy, w której teraz pracuję, ale plany otwarcia biznesu ciągle się u mnie zmieniają. I jest to bardzo kapitało chłonny interes, na który może i te 250tys zł by wystarczyło.

Masz jakiś pomysł jak uzbierać 250tys zł?

sobota, 16 lipca 2011

Czy dawać pieniądze bezdomnym?

Jeśli chodzi o dawanie pieniędzy bezdomnym osobą lub osoba, które mówią, że potrzebują na jedzenie stanowczo odmawiam dawania jakiegokolwiek grosika, zdarzyła mi się taka sytuacja w życiu, że gdy jadłem frytki na peronie PKP u siebie w mieście ze znajomymi podszedł do mnie biedak i powiedział, że chce mu się pić i jest głodny... Od razu zapaliła mi się czerwona lampka w głowie ( pewnie chce kasę na alkohol i się nawet nie przyznaje), lecz moja taktyka była inna poza grzecznym odpowiedzeniem "nie mam pieniędzy, wydałem dziś wszystko”... Powiedziałem mu, że jeśli jest głodny i chce mu się pic to mu

"prosba o pomoc finansowa" czy sposób na życie ?

Każdej osobie która potrzebuje pieniędzy mogę pomóc w taki sposób -> zapraszam kokos.pl - pomoc w postaci pieniędzy


Dziś czytając pewnego maila od "biznes rodziny" popłakałem się prawie ze śmiechu; D aż ciężko uwierzyć w niektóre bajki, które ludzie tworzą, przekonajcie się sami w jak "sprytny" sposób pewna osoba próbuję dorobić parę złotych;)

stanislaw kozlowski


witam nazywam sie Katarzyna i od roku wraz z mężem borykamy sie z poważnym problemem finansowym. Na dzień dzisiejszy mamy go przeszło

wtorek, 12 lipca 2011

Dziadowanie - skrajny przykład dziadowania


Usłyszałem opowiadania o Litwinie, który będąc w Holandii był mistrzem w Dziadowaniu , przez pobyt tutaj ok pół roku (o ile dobrze pamiętam) 16 tygodni wydał jedyne 160€ z czego 60% na kartę do telefonu, zdziwiony jak tak tanio można przeżyć w Holandii?

src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">

Jest to Historia autentyczna ponieważ kolega z którym teraz pracuję mieszkał z nim przez pewien czas tak więc by jak najmniej wydać jeździł codziennie ok 10km w jedną stronę do miasta po darmowy

sobota, 9 lipca 2011

Ile kosztuje życie w Holandii, Koszty życia.

Jeśli chcesz wiedzieć ile dokładnie kosztuje życie w Holandii świetnie trafiłeś, umieszczę tutaj dokładne wyliczenia, dokładne kwoty, tego ile kosztuje życie w Holandii.

Najlepszą odpowiedzią na pytanie "Ile kosztuje życie w Holandii?", A także, „ Jakie są koszty życia w Holandii?" Jest ten oto wykres

Czy widzisz tutaj katastrofalna różnicę między życiem w POLSCE a ZAGRANICĄ?



Jeśli interesuję Cię więcej szczegółowych informacji na ten temat czytaj więcej

Komiksy, Bill Gates i Steve Jobs – lipiec 2011

Ostatnio dość dużo komiksów finansowych ukazuje się i oto kolejne 25. Z racji tego, że raz na miesiąc można się zrelaksować tak, więc zapraszam do oglądania i zrywania boków.


A może jest jakiś komiks, który spodobał się Ci się aż tak, że był byś go w stanie opowiedzieć wśród znajomych na imprezie?

?

sobota, 2 lipca 2011

Co motywuje do pisania bloga?


Co mnie motywuje do pisania?

Dziś coś nowego otóż z samego rana jak wstałem po imprezie przeczytałem maila i postanowiłem napisać wpis ;) Odpowiedzią na pytanie, „Co mnie motywuje do pisania bloga" są Maile od czytelników

"Hej właśnie rozpoczynam przygodę z blogowaniem. Twoją stronę odwiedzam regularnie od kilku miesięcy. Gratuluje wiedzy i systematyki w pisaniu. Jestem na początku tej samej drogi, którą Ty pokonałeś już jakiś czas temu. Może w moim przypadku początki nie będą trudne. Czy w związku z podobną tematyką naszych blogów mogę dodać Twoją stronę do bazy linków u siebie

piątek, 1 lipca 2011

Portfel – Czerwiec / Lipiec 2011 - Podsumowanie miesiaca

W tym miesiącu nie poszalałem tak jak w maju z odłożonym kapitałem wolę nie ujawniać za dużo, w każdym bądź razie 22 lipca zjeżdżam do Polski na upragnione wakacje ;) aż 4 tygodnie będę cieszył się wolnością od pracy

W tym miesiącu dorzucam do portfela Cashflow88 100€ , 33zł zwrotu z podatku 2010, a reszta nieujawniona będzie dobrze spożytkowana poza blogiem ;)
Stan na dziś jest zamieszczony po prawej stronie bloga.

Jedna ciekawostka powiedziałem koledze z pracy o walutomacie i aż się chłopak zarejestrował w nim przez Mój link partnerski i tak zarobiłem dzięki niemu 25zł a on nie traci już pieniędzy zamieniając EURO na ZŁOTÓWKI. Pozdro dla Ciebie, jeśli to przeczytasz ;) "Apsik"

sobota, 25 czerwca 2011

Urodzinowe podsumowanie 23 latka, urodziny Inwestora

Krótko jasno i na temat wciąż posiadam swoje "materialistyczne podejście do świata" i jako osoba, która ukończyła 23 lata mogę być dumny ze swojego kapitału, który wciąż rośnie i nabiera rozpędu, o czym będzie mowa w podsumowaniu tego miesiąca.
Poniżej wpis z przed roku jak podsumowałem swoje urodziny, z czego za mało celów zdołałem osiągnąć Urodzinowe podsumowanie 22 latka

Mój prezent od siebie dla siebie to jest
http://www.goldstrike.nl/

Wódka "likier" ze złotem i ze srebrem na urodziny Inwestora

Gold Strike 14,49 €
Silver Strike 11.99 €

Do zobaczenia za rok miejmy nadzieje.

sobota, 18 czerwca 2011

ZWROT Z PODATKU PIT ZA ROK 2010 URZĄD SKARBOWY

Jak to milo zobaczyć niezgadzający się stan mojego konta w mBanku o dodatnią kwotę, którą oddał mi Urząd skarbowy ;) Całe 33zł dorzucam w Czerwcu do portfela ;) A ty Dostałeś już swój zwrot? Jeśli tak to, w jakiej kwocie?

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Gdzie wymieniać euro - internetowy kantor

Witam dziś chcę podzielić się z wami statystykami z walutomat pl.

Dzięki mnie już kilkanaście osób zarejestrowało się w serwisie.
Teraz bez opłat banków i kantorów spokojnie - bez wychodzenia domu wymienia waluty.
Oto lista osób jeśli chcesz tak jak oni wymieniać waluty po najlepszym kursie zapraszam Walutomat.pl - wymieniaj waluty bez opłat i prowizji



A dzięki tobie ile osób zarejestrowało się w walutomacie ?

sobota, 11 czerwca 2011

Komiksy z Bilem Czerwiec 2011


Oto najnowsze komiksy i kilka demotywatorów związanych z finansami. Który najbardziej Ci się podoba ? Zapraszam do komentowania.


wtorek, 7 czerwca 2011

Podwyższenie oprocentowania produktów depozytowych w mBanku

Od dziś zmianie ulega wysokość oprocentowania produktów depozytowych http://www.blogger.com/img/blank.gifw mBanku. Podwyższeniu ulega oprocentowanie rachunku eMAX plus, mLOKAT oraz mLOKAT PLUS.

http://www.mbank.pl/blog/artykul,976,podwyzszenie-oprocentowania-rachunku-emax-plus-mlokat-i-mlokat-plus.html?lang=P

Jak dla mnie jest to śmiech na sali m bank ma bardzo ubogą ofertę dla oszczędzających, którą widać na ostatnich miejscach w rankingu Marka
Jak widać m bank nie walczy o depozyty, nie wspominając już o ostatniej ich zagrywce słynnych 2zł w moich oczach bank ten spadł w ocenie a jak wy go oceniacie?

piątek, 3 czerwca 2011

Grupa BRE dostępna w Walutomacie (mBank, MultiBank, BRE Bank)


Korzystając z Walutomat.pl jeśli chodzi o mnie to jak wpłacę sobie € w kasie BZWBK (by nie zapłacić 5zł za przelew przychodzący) i przeleję do walutomatu to po wymianie € na PLN i tak wyplacę bezpłatnie swoje pieniądze.

środa, 1 czerwca 2011

Portfel – Maj / Czerwiec 2011 - Podsumowanie miesiąca

Dzisiejsze podsumowanie portfela zaczną od słów z 12 Stycznia 2011r

"I jak tu osiągnąć cel 250k ? hym... Mam pewien ryzykowny plan, o którym napiszę potem związany z pracą za granicą - która pozwoli mi na dynamiczny wzrost wartości portfela i odbudowaniu go w krótkim czasie. "
W tym miesiącu do portfela dokładam 1200€ oraz w pływ z Ad Taily


Stan portfela 1.6.2011
3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 7 558,6 PLN z zyskiem 907 zł co dziś daje 8 347,71 PLN
w następujących aktywach

Fundusz Awaryjny:
1 900€ ~ 7 900,00 zł (3,95)7 505,00zł

mBank eKonto:
393,51zł

Akcje:
54,2zł GPW

Z czego wpływy z reklam i dotacji wynoszą: 511,56zł


W tym tygodniu nie mam na nic czasu wychodzę z Domu o 5:30 rano i wracam przed 20 wieczorem

niedziela, 22 maja 2011

piątek, 20 maja 2011

Ad Taily reklama za 62,37 PLN

Dostałem miłą wiadomość od Ad Taily tak na weekend;)
A mianowicie:

Kampania kupiona przez sklep AdTaily.pl
Docelowy URL: http://www.bulioner.pl
Termin: Od 2011-05-21 00:00 Data zakończenia: 2011-08-19 00:00
Wartość: 62,37 PLN

Jest to jedna z reklam, która ma największą wartość od początku trwania bloga, z czego się bardzo cieszę. Tak, więc ten wkład jak i resztę dopiszę do składu portfela przy drugiej wypłacie z Ad Taily.

niedziela, 8 maja 2011

Wypłacanie środków z Ad Taily

Tak jak planowałem we wpisie Portfel – Kwiecień / Maj 2011- Podsumowanie miesiąca tak też się stało, dziś wypłaciłem pierwszą kasę z reklamy Ad Taily.

Jeśli ktoś nie wie co się dzieje z podatkiem od tego typu zarobków wszystkiego dowie się z http://blog.adtaily.pl/jak-rozliczyc-sie-z-podatkow-od-zarobkow-z-adtaily/.

Kwotę 117.89 PLN dorzucam do portfela i czekam na kolejne wypłaty.
Pracowałem na to aż 17 miesięcy


Z czego wynika że średnio w miesiącu osiągam zysk z tego typu reklam w kwocie ~ 6,94zł a Ty ile zarabiasz średnio z Ad Taily?

wtorek, 3 maja 2011

Jak w 4 lata zgromadzić 250 tys zł?

Jak w 4 lata zgromadzić 250 tys. zł?

Dziś w pracy przypadkowo porozmawiałem z kolega, który żyje już z żoną 4 lata w Holandii i na jego koncie jest ok 200, 250 tys. zł zebrał taką kwotę w 4 lata pracy tutaj, z czego akurat mu wierzę, bo wiedział, jaką prowizje się płaci u maklera coś tam na temat forexu mówił, że trzyma kasę na lokacie w inteligo, rzekomo 5%, wiedział jak się liczy podatek belki, interesuje się spółkami giełdowymi takimi jak PKO, KGHM, jakieś tam nieznane akcje ma w portfelu. Z czego wynika, że ludzie jednak się zaczynają interesować inwestowaniem, gdy maja za dużo pieniędzy.

Nie chcę go oceniać, że chce sobie kupić terenowe auto za 110tys, dom postawić w Polsce, jego sprawa, niech realizuje chłopak swoje cele (ma 32lata) ja bym to zainwestował w biznes jak wiadomo w każdym bądź razie natrafiłem na pierwszą osobę w Holandii, z którą mogłem porozmawiać o finansach tak, więc prostą odpowiedzią na pytanie jak odłożyć 200 - 250 tys. zł jest praca z granicą.

A ty, co byś zrobił z jego kapitałem? Auto, Dom? Firma? A może coś innego?
Masz jakiś inny pomysł jak odłożyć 250tys. zł?


Edytowano 4 maj

Dodam jeszcze że ma ok 800zł pasywnego dochodu z tego kapitału.

niedziela, 1 maja 2011

Portfel – Kwiecień / Maj 2011- Podsumowanie miesiąca

W tym miesiącu dorzucam do portfela a dokładniej do funduszu bezpieczeństwa 500€ ~ 1965zł
"Raz pod górkę raz z górki, czasami trzeba spaść w dołek by szybciej piąć się w górę..."


W kolejnym miesiącu planuję dodać kolejne 500€ do funduszu bezpieczeństwa i wypłacić pierwszą wypłatę z Ad Taily.


2 pytania do czytelników:
-, Co byście chcieli zobaczyć tutaj a co jest zbędne?
- Jak myślisz euro w skali 2 lat będzie tanieć a może rosnąć?
Zapraszam do komentowania

niedziela, 24 kwietnia 2011

Wesołych Świąt

I tak siedząc w tej Holandii życzę wszystkim wesołych i radosnych świąt mokrego dyngusa i wysokiej stopy zwrotu z inwestycji ;]

czwartek, 7 kwietnia 2011

Ing bank holandia - dlaczego jestem zły ?

Ponieważ „ukradli mi” 20 € i zabrali opłatę ok. 8, 45 €; / zamiast 4, 25 € na kwartał
A poważnie to mój angielski podszkolił się na tyle by dziś w banku przy okazji zakładania konta mojemu koledze dopytać się o swoje i od razu zamieniłem je na wersję, Basic
Sprawa wyglądała tak jak już pisałem pręży zakładaniu swojego konta Otwarcie konta w Holandii i wtedy zrozumiałem, że gdy nie będę miał wpływu, co miesiąc przez pierwsze 3 miesiące to zapłacę opłatę chyba 1, 5€ za nie spełnienie tego warunku a przez pierwszy rok będę miał konto za darmo i po tym czasie mam przyjść do oddziału banku i zmienić na tańsze a tu okazała się lipa mianowicie

piątek, 1 kwietnia 2011

Portfel – Marzec / Kwiecień 2011- Podsumowanie miesiąca

Czuję się jak rentier - bez pieniędzy...
I tak nastąpił czas na podsumowanie miesiąca, nie wszystko idzie tak jak powinno, udało mi się dorzucić do funduszu awaryjnego 200€ ~ ok 800zł w pół miesiąca, co jest na wielki PLUS, (chociaż można to w 1 tydzień zarobić).

Na minus jest fakt, że zamiast mieć tak jak kolega z domku po 50do 60 h tygodniowo mam tylko max 25; / Dziś znów siedzę na domku; / ale dzwoniłem już do biura by jakaś kolejną nową osobę dali na moje stanowisko a mnie do normalnej pracy gdzie będę miał te min 40-50h w tygodniu;)
Co na blogu:

czwartek, 31 marca 2011

Konkurs, jaki będzie kurs EURO?


Witam, kolejna już 6 cz. konkursu dla Inwestorów a raczej czytelników.

Jaki będzie kurs euro za tydzień
(dnia 7go Kwietnia o godz. 21: 00)?

Zapraszam do typowania w komentarzach oczywiście osoba, która będzie najbliżej otrzyma nagrodę w wysokości 5, 94 zł w formie reklamy na blogu w oknie ad Taily.

poniedziałek, 28 marca 2011

Jak Skarbnica Narodowa naciąga ludzi?

Z racji tego, że od czasu do czasu zerknę na stronę wykop.pl chcę wam dziś podsunąć artykuł, który zaniepokoił mnie...
Zobacz: Jak Skarbnica Narodowa naciąga ludzi

He to, kto ze mną otwiera Spółkę o nazwie "Giełda Narodowa Papierów Wartościowych Sp. z o o" I zaczynamy sprzedawać elektronicznie "Unikatowe kolekcje Papierów" ?

sobota, 26 marca 2011

Komixy Finansowe - Bill Gates i Steve Jobs, Marzec 2011


Podsumowanie 11 tygodnia pracy

Podsumowanie 1 tygodnia pracy 25, 5 h pracy x stawka 8, 64€ daje 220, 32 brutto.
Odciągając podatki widoczne poniżej daje kwotę netto 192, 92 którą dzieląc na godziny pracy daje 7, 57€ na godzinę. Od tej kwoty trzeba zapłacić za domek 60 € i ubezpieczenie 17, 92€ tak, więc całkowity mój przelew wynosi 115 € z te 25, 5 h pracy

poniedziałek, 21 marca 2011

Jak odłożyć 80 tys zł w 7 miesięcy

Witam mieszkam na domku z kolega w wieku 22lat, który w ciągu 7 miesięcy odłożył 80tyś zł żyjąc i pracując w Szwecji, pracował przy kostce brukowej po 12-14 h dziennie dniówka wychodziła mu 750SEK a soboty i niedziele miał płacone więcej.

Mieszkał w przyczepie kempingowej z kolegami. Firma funkcjonuje w nielegalny sposób, mają dokładnie ten sam model pozyskania klientów jak ja opisuję to w tym wpisie Jak zarobić 300zł w 5godzin potem, gdy robią podjazd u kogoś na dzielnicy to kolejny sąsiad chcę by mu kostkę położyli i kolejny z polecenia, kasują za 1 podjazd ok 70tyś SEK i lecą dalej.

Co sądzisz o zalegalizowaniu takiego biznesu?
A może wolisz pracować w Polsce za Płaca minimalna w 2011 roku wyniesie 1386 zł
Spółka Akcyjna w Szwecji kosztuje 40tys SEK jest ktoś chętny do współpracy? Lub ma jakieś rady odnośnie tego rodzaju interesu? Jak na razie w Sztokholmie leży śnieg to jest jeszcze trochę czasu na zastanawianie się.
Related Posts with Thumbnails