Kurs EUR w ING szok!!!

Byłem dziś zobaczyć ile mam kasy na Holenderskim koncie wkładam kartę do bankomatu i klikam sprawdzenie salda, wyskakuje komunikat błąd operacji, wkładam 2x i to samo, postanowiłem wypłacić 300zł z całych 97, 68 EURO i zobaczyć ile mi zostanie na potwierdzeniu transakcji dostępnego salda
Okazuje się, że bank policzył mi euro po 3,29!!!

Pierwszy przelew 97, 68 EUR
Wypłata gotówki 300.00
Saldo dostępne 21,10
Co daje kurs przeliczenia 3,287264537!!!
Kursy walut ING
Pokazują EUR po 3, 7995 gdzie ta różnica się pytam;/

Była straszna kolejka w banku i nie czekałem by pogadać z panią z obsługi jak kolejnym razem będę w banku to dopytam, o co chodzi, choć z góry zakładam, że nic nie wiedzą. Jedynym prawdopodobnym uzasadnieniem tego faktu jest to, że ING Holenderskie ma np. opłatę procentową za wypłatę z bankomatu w Polsce, tak samo jak np. mBank w kwocie 2% + Spreed

Wpłaciłem także 80 EUR na konto w BZWBK by sobie wymienić je w Walutomat.pl - wymieniaj waluty bez opłat i prowizji

Komentarze