Wypłata z Ad Sense, pierwszy przelew.

Dziś logując się na konto Ad Sense, zobaczyłem, że została zrealizowana pierwsza wypłata z Google adsense za 14 miesięcy pracy moje zarobki wyniosły 74, 33 euro.

Ostatnia zrealizowana płatność
Kwota 74,33 €
Za Niewypłacone zarobki przed dniem wtorek, 1 luty 2011
Zrealizowane 25 lutego 2011
Metoda Elektroniczny transfer środków


Jak widać z tego wykresu kolejna wypłata z Google, jeśli nie zdarzy się "coś złego" (wiadomo, o co chodzi) będzie szybciej niż w ciągu 14 miesięcy po cichu liczę na prezent od mikołaja?

A jak na razie czekam na poniedziałkowy przelew przychodzący w mBanku.

Komentarze

  1. Moje gratulacje. Początki bywają trudne, ale jak sam zauważyłeś na Mikołajki, albo i wcześniej pojawi się kolejny przelew :)
    Mam nadzieję, że zadziałało to motywująco...

    OdpowiedzUsuń
  2. Działa motywująco mimo że portfel o wartości 6,5 k się rozpadło prawie do zera to wypłata z Ad Sense daje niezłego kopa do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @CashFlow
    gratulację i do końca roku powinieneś dać radę. Ja na swoją pierwszą wypłatę, też długo czekałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratki i za to, że udało się dotrwać bez pokus i bana do pierwszej wypłaty. Szkoda tylko, że kurs wymiany nie za wysoki: 3,897.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz