Model sprzedaży CPC w AdTaily

Dziś rano otrzymałem maila

Witaj!

Ponieważ masz konto Wydawcy w AdTaily, chcielibyśmy poinformować Cię o nowej funkcji, którą testujemy i która - mamy nadzieję - przyczyni się do zwiększenia Twoich przychodów.

Nowa opcja, którą wprowadziliśmy sprawi, że na Twoich stronach z widgetem AdTaily - w czasie, gdy nie ma innych reklam kupionych w modelu Flat-Fee - zaczną wyświetlać się reklamy oznaczone jako “Kampanie rozliczane za kliknięcia”, czyli tzw. Kampanie CPC. W czasie ich wyświetlania nasz system będzie rejestrował tzw. unikalne kliknięcia, za które pozyskani przez nas reklamodawcy będą Ci płacić po określonej stawce. Zarobiona w ten sposób kwota będzie dodawana do środków zgromadzonych przez Ciebie w AdTaily.

W związku z wdrażaniem nowego modelu rozliczania od dnia 17 marca 2011 zostały wprowadzone zmiany do naszego regulaminu. Z nowym regulaminem możesz zapoznać się pod adresem http://www.adtaily.pl/regulamin. Możesz również zobaczyć dokument PDF, w którym wszystkie zmiany zaznaczyliśmy na czerwono.

Więcej informacji o tym, jak dokładnie będą działać kampanie CPC oraz gdzie można wyłączyć tę opcję znajdziesz na naszym blogu.

Wierzymy, że ta nowa funkcja przyczyni się do zwiększenia Twoich przychodów ze sprzedanych reklam. Jak zwykle podczas testów liczymy na Twoje opinie, sugestie i zgłoszenia ewentualnych błędów lub wątpliwości.

Komentarze

  1. No i jakie wnioski?
    Nie postarałeś się zbytnio z tym wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnioski?
    Hym… sam nie wiem przekonamy się w praktyce, jeśli będą większe zarobki niż w normalnym jak dotąd modelu wyświetlania reklam to będzie taka forma bardzo korzystna dla mnie i dla innych a jeśli nie to lipa;) co tu dużo mówić jak ciągle brak czasu u mnie… może po tygodniu życia i pracy w Holandii będę mógł normalnie funkcjonować

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnioski są proste - jak chcecie mi pomóc, klikajcie :)

    Zmienionego regulaminu jeszcze nie czytałem, ale na pewno jest tam klauzula zabraniająca nakłaniania czytelników do klikania w reklamy. Ale my blogerzy, podobnie jak niektóre DM, wyznajemy zasadę "wyedukowany klient to dobry klient" :)

    Ja maila nie przeczytałem i trochę się zdziwiłem, jak po potwierdzeniu jednej kampanii pojawiły mi się 3 nowe w boxie ad taily. Ale może to być ciekawe rozwiązanie.

    Żeby jeszcze obniżyli o połowę limity wypłat, byłoby pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Topola za wnioski ;) jak wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć, celem wprowadzenia CPC jest to, żeby zwiększyć zarobki naszych wydawców. Mam nadzieję, że to się uda.

    Złą stroną wprowadzenia CPC jest z kolei konieczność monitorowania fraudów o którym piszecie wyżej. Będziemy jednak trzymać rękę na pulsie i blokować konta w uzasadnionych przypadkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Marcin Cieszy mnie to, że ma to wpłynąć na większe zarobki, zobaczymy jak będzie wyglądać to w praktyce i oby w uczciwy sposób ludzie korzystali z tej formy reklamy.

    Cieszy mnie to, że ktoś z obsługi Ad Taili napisał na blogu komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrzydliwie bogaty z tego tytułu nie będziesz, ale nic nie tracisz. I to się liczy. Tak czy siak, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz