Pierwszy tydzień pracy w Holandi

Od czego tu zacząć, mieszkam w Creil gdzie jest jeden sklep i bankomat banku, w którym nie mam konta.
W firmie powiedzieli mi, że mam stałą pracę 7 dni w tygodni, z czego w czwartek i piątek mam wolne a w sobotę i niedziele do pracy.
W tym tyg. mam już przepracowane 25: 30h

W cenie 60 € tygodniowo mam Internet na domku, jacuzzi, które nie działa, polską TV i inne pierdoły.

Hipermarket mam ok 10km od domku, co daje 30min jazdy na rowerze takim spokojnym tempem ;) i tak sobie życie płynie lepiej niż w Polsce. Tutaj teraz jest wiosna można w samej koszulce chodzić po dworze w wieczorami jest max 2'C. Jakieś pytania? Zapraszam do komentowania

Komentarze

  1. Jak wychodzisz z kasą i ile jesteś w stanie odłożyć na czysto. W jaki sposób zorganizowałeś sobie tą pracę :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wiem ile będę w stanie odłożyć na czysto wszystko będzie wiadomo po podsumowaniu miesiąca, powiem tak koszty życia tutaj wahają się od 100 do 200 € miesięcznie z imprezami, a to co powyżej jest do odłożenia.
    Wpisujesz w Google "praca za granicą" i szukasz czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz