Jak zarabiac na czasie?



Czas mamy tylko jeden - pomyśl, co mógłbyś zrobić mając go więcej od innych?
Czy posiadając więcej czasu zamieniłbyś go na „aktywa” czy konsumował na „pasywa”?
Pomyśl, co mógłbyś mieć za rok czy 5 lat śpiąc krócej niż zwykle.

Czym jest czas? Czas jest tym, co mierzy zegar, pieniądze, jako towar można wymienić na inny towar a czas wymieniamy na umiejętności, czynności… itd. itp.


Przenosząc się w czasy młodości przypomina mi się pewien bardzo istotny i nierespektowany przeze mnie fakt. Na studiach omawiałem, co to jest kaszt utraconych możliwości.
W względem czasu jest to, "to”, co straciliśmy wydając nasz czas na daną czynność. Oglądając telenowele, siedząc na Facebook – u robiąc masę różnych rzeczy tracimy w takim momencie nasz czas, a zamiast tego utraciliśmy ….. Tutaj należy sobie dodać samemu to, co się chce osiągnąć jak się nam nie chce w moim wypadku było by to ( wszelkie informacje o spółkach, rachunkowości, inwestycjach, wpis na bloga, i inne aktywa niematerialne)


W związku z tym od 16 Października, 2015r postanowiłem spać tylko 6 h na dobę. Od piątku za mną 4 nocki, po 6h i zarobiłem na tym kilkanaście godzin, które wykorzystałem na


poznanie ( rachunkowości, dogłębne badanie spółek, rozwijanie swojego finansowego IQ a także tak jak teraz to robię tworzeniu aktywa intelektualnego w postaci wpisu)
Czas to pieniądz, każdy to wie? A czy wszyscy szanują? W wieku 27 lat przejrzałem na oczy tak jak kiedyś rzucając uzależnienia ( papierosy, alkohol - Dnia 28.08.2013r wypiłem swoje ostatnie piwo w życiu) Czas zapierdala i im starszy jestem tym bardziej go cenię, nikt mi nie odda czasu, który za mną chciałbym już wracać do Polski i rozwijać swoją spółkę aczkolwiek wewnętrznie potrzebuję dokończyć studia zarządzania podczas pracy, jako kierownik niższego stopnia w pewnej spółce, czas pokarzę, kiedy się będzie rozwijać i da mi szanse na realizację planów.

Jeśli dotarłeś do tego momentu proszę cię o umieszczenie w komentarzu ile czasu na dobę ty śpisz i co robisz z tym extra zarobionym bądź wydanym czasem?

Komentarze

  1. Zgadzam się z artykułem, czas to pieniądz i trzeba go bardzo szanować, bo niestety czasu nie cofniemy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz