poniedziałek, 28 grudnia 2009

Jak zainwestować 5 zł by zarobić 15 000 zł ?

Edytowano:
Po wielu negatywnych komentarzach i donosach postanowiłem edytować ten post, ponieważ nie został odebrany tak jak chciałem by go odbierano:

Po 1 ja nie chcę namawiać do żadnej piramidy finansowej!

2 proszę nie wpłacać pieniędzy na konto, ponieważ ta treść jest tak skonstruowana by manipulować ludźmi i by pod wpływem emocji przesłali komuś 5zł!!!

Po 3 ten post ma na celu pokazanie pewnego maila, który dostałem, jako dzieciak i wtedy wzbudził we mnie pewne emocje, dlatego postanowiłem zamieścić go tutaj by inni zobaczyli, co po Internecie krąży

I po 4 primo - Od dziś ten post będzie miał jeszcze jeden cel ku przestrodze innym by wiedzieli, że są ludzie na świecie, którzy czekają zarabiają na naiwności innych. Uważajcie na takie teksty, bo jeśli zapali wam się czerwona lampka to radzę się wycofać!

oryginalny tekst



Gdy byłem mały dotarła do mnie poniższa wiadomość, uznałem ją za żart wczoraj wieczorem postanowiłem odszukać jej treść i przekonać się czy działa. Tak, więc zamieszczam ją na blogu i czekam aż pieniądze wpłyną mi na konto.

Przeczytaj ten post do końca, a gwarantuję, że nie pożałujesz! Nie zmarnuj swojej szansy! Nie przejmuj się, że tekst jest trochę długi! Warto przeczytać! Wkład wynosi 5 zł po drugie potrzebujesz troszkę pracy, dosłownie 20 - 30 minut jednorazowo (np. dziś albo jutro!). Zarobisz jak każdy, kto bierze w tym udział ok. 15 000 zł w okrągły miesiąc! (Ja poświęciłem 3 godzinki, a nie 30 minut! Opłacało się.). Ten sposób wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor na świecie, który w dodatku nie ma pracy... I tak się rozeszło aż trafiło do mnie i do Ciebie! Opowiem, jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby spokojnie o tym przeczytać, zapisz tą stronę i wróć, kiedy będziesz mieć czas Tak, więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie "wyrzucisz" tyle forsy, (co miesiąc 15000 zł lub więcej). To zależy od Ciebie. Gdy opowiedziałem o tym kolegom, wyśmiali mnie... A jednak wziąłem w tym planie udział.

Moi znajomi wciągnęli się jak zobaczyli moje konto, a mówiłem od razu wejdźcie w to, wiadomo nawet znajomi czasami są nieufni. He he, teraz się z tego śmieją. Jak sobie przypomnę ich miny, jak opowiadali o tym, gdy zajrzeli na konta. Zresztą mi też gęba opadła jak zobaczyłem konto! A moje konto wciąż rosło i dalej rośnie. Jak tak dalej pójdzie zostanę milionerem z jednego internetowego biznesu - czy jest to możliwe?! Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osób musi ciężko pracować by utrzymać dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer. Dziękuję teraz temu, kto wysłał mi tą wiadomość i przedstawił mi ten pomysł, dziękuję, że nakłonił mnie do tego, aby zrobić jeden mały skok w bok od szarego życia i zainwestować pieniądze po to by włożone - pracowały dla mnie - a nie Ja na te pieniądze. Nigdy nie zarobiłem mniej niż 3 000 zł z każdej okazji. Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES!!! Nie potrzebujesz niczego sprzedawać! Nie potrzebujesz rozmawiać o tym z przyjaciółmi, rodziną lub z nikim innym (chyba, że chcesz). W dodatku, jeśli jesteś nieśmiały(a) to problem masz z głowy - bo nie musisz mieć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. Ktokolwiek, kto trzyma rękę na pulsie może osiągnąć sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeśli wierzysz, że każdy ma swoje pięć minut to po prostu zrób krok po kroku tak jak jest to napisane poniżej! To Twoja szansa na zmianę Twojej przyszłości! To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia prawdziwych pieniędzy przez Internet w tak KRÓTKIM czasie. OK. to zaczynamy, bo się rozgadałem. Wszystko, czego potrzebujesz to: - Konto w banku (najlepiej z możliwością obsługi przez Internet, ale nie koniecznie), - Około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

KROK 1: Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, że żeby zarobić musisz dać coś od siebie! Więc pierwsze, co musisz zrobić, to zainwestować TYLKO 5 ZŁ. Jak mówi Robert T. Kiyosaki-, „jeśli nic nie zainwestujesz - nic większego nie zyskasz!". Im szybciej zainwestujesz, tym szybciej zaczniesz zarabiać z powiększającą się rzeszą ludzi! Tak, więc, przelej 5 zł na PIERWSZE znajdujące się poniżej konto bankowe z notką mówiącą (tytułem): "Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej." CHCĘ, ŻEBYS WIEDZIAŁ (A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM LEGALNYM! To naprawdę proste!!! Gdy przelejesz 5zł na pierwsze konto z poniższej listy, to możesz już się szeroko uśmiechnąć . Nie wiem czy wiesz, ale już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Oto obecna lista:

1. Nr konta: 33 2340 0009 1110 4010 0002 8238
2. Nr konta: 88 1060 0076 0000 3120 0009 7848
3. Nr konta: 36 1140 2004 0000 3002 5816 1141
4. Nr konta: 48 1060 0076 0000 3110 0147 5905
5. Nr konta: 15 1060 0076 0000 3110 0147 5820

PAMIĘTAJ!!! Wpłać 5 zł na konto nr 1 i jako nazwę odbiorcy wpisz "xxx" ze względu na ochronę danych, a jeżeli dobrze przepiszesz numer konta, to pieniądze i tak dojdą!!!

KROK, 2: Gdy już przelałeś 5 zł na konto znajdujące się na 1. Miejscu listy (wraz z Tą dodatkową notką - TO BARDZO WAŻNE!!!), Następną rzeczą, którą musisz zrobić, to zrobić kopię tej strony (tekstu na niej zawartego), później konto nr 1 skasuj, a na dole (na 5. Miejscu) dopisz numer swojego konta, przesuwając konta nr 2, 3, 4, 5 do góry. NIE WPISUJ SWOJEGO NUMERU KONTA NA 1. POZYCJĘ, PONIEWAŻ SAM NA TYM STRACISZ (CZYTAJ DALEJ). NIE, BĄDZ ZACHŁANNY!!! Robisz to wszystko po to, by wysłać ten cały tekst ponownie (korzystając z twojej książki mailowej albo reklamować na swojej stronie WWW - tak jak ja zrobiłem) do np. 40 osób (zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do wzbogacenia się, ale możesz zareklamować to w darmowy sposób w Internecie, przez co więcej ludzi to zobaczy i możesz więcej zarobić!!! POTRZEBUJESZ DOWODÓW? Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszystkie, które brały udział w tym programie i które zainwestowały nic innego jak 5 zł i 30 minut swojego czasu.

"Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko, co mi poradziliście z jakieś 3 tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać, 15 000 o których mówiliście, ale te 9 135zl tez mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień! "

Tomasz Watorek , Warszawa

"Cześć. Tu Justyna! No cóż, co mogę powiedzieć? DZIĘKUJĘ BARDZO, BARDZOOO MOCNO wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w sumie zapomniałam o ocalej tej sprawie, bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a te 5 złotych to jeszcze nikogo nie uratowało. Ale jak zobaczyłam moje konto po kilku tygodniach to się załamałam! W tym dobrym znaczeniu! Było tam prawie 15 000 złotych! I jak ja to teraz wydam tak szybko? Przecież za kolejnych 30 dni będę mieć tego więcej! Dziękuje jeszcze raz!"

Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

"Byłem zaskoczony, kiedy zobaczyłem moje konto! Przez 3 tygodnie na moim koncie znalazło się 9 440zl. Na początku myślałem, że to jakiś błąd wkradł im się do kompów. Ale potem wypłaciłem pieniądze i kupiłem sobie super kompa! Nareszcie! Dzięki, dzięki, dzięki!"

Ryszard Bodler, Gdańsk


Kilka miesięcy temu każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo, co Ty teraz w tej chwili, czytał to i się zastanawiał. A tutaj troszkę matematyki:, Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz tą stronę w inny sposób, będziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by zarobić poważne pieniądze!
Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych pieniędzy z różnych powodów, które wytłumaczę poniżej. Jak długo będziesz wysyłać tą wiadomość do ludzi, którzy będą zainteresowani programem, możesz spodziewać się, że średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądźmy bardziej pesymistyczni i dajmy na to, że tylko 12, 5%, dla utrudnienia. Gdy wyślesz 40 (wiadomości) maili do różnych osób, możesz spodziewać się, że 5 z nich zrobi dokładnie to, co Ty (12, 5% z 40= 5). Ale tym razem twój numer konta przesunie się na 4 pozycję. Wtenczas już będzie o tym programie wiedziało 200 osób (5 x 40). Z tych 200 ludzi udzieli się 25 (12.5% z 200=25), więc dalsze 1 000 (wiadomości) maili (25 x 40), podniosą Twój numer konta na 3 pozycje. Z tych 1 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób (12.5% z 1000=125), więc dalsze 5000 (wiadomości) maili (125 x 40) podniesie Twoje konto na 2 pozycje w liście. A z tych 5 000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się udziela (12.5% z 5000=625), więc kolejne 25 000 osób (625x40) podniesie TWÓJ NUMER KONTA NA 1 POZYCJĘ!!! I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich odpowie (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty będziesz na 1 miejscu!!! Więc dostaniesz: 15 625 złotych!!! (3125 x 5zł). Więc, gdy Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka dni, to będzie Twój czas na to, by zbierać pieniądze! Przez serie 30 dni, te pieniądze będą wysłane przez kilka tysięcy ludzi tak jak Ty to zrobiłeś!!!

14 komentarzy:

  1. "Ten sposób wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy inwestor na świecie, który w dodatku nie ma pracy... "

    boże :(

    Błagam prosze sprawdz coś zanim napiszesz RK jest ok jako osoba dajaca marzenia...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Warren_Buffett -< to jest najbogatszy inwestor swiata ;/

    RK nie łapie sie nawet na top 1000 ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Maciej ja 90% tego tekstu wprowadziłem w następujący sposób ( Ctrl + C i Ctrl + V ) Nie jest on mojego autorstwa w 100% jak można wywnioskować z pierwszych kilku zdań ;)

    "Gdy byłem mały dotarła do mnie poniższa wiadomość, uznałem ją za żart wczoraj wieczorem postanowiłem odszukać jej treść i przekonać się czy działa. Tak, więc zamieszczam ją na blogu i czekam aż pieniądze wpłyną mi na konto."

    Cytuję "Błagam prosze sprawdz coś zanim napiszesz"
    Czy zgodzisz się ze mną Maciej, że Warren Buffett jest Bogaty, a RK to taki motywacyjny Pan, który zmienia w prosty sposób spoglądanie na świat finansów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minęło już sporo czasu od napisania tego wpisu, i efekt jest zerowy, ani jedne 5 zł ani 15 000 zł nie znalazło się na koncie.
    Jest to łańcuszek, który może zadziałać na emocje naiwnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i cale szczescie. Juz myslalem ze Polacy to naiwniacy i na to pojda. To jest po prostu piramidka, oszustwo, na ktorym traci mnostwo ludzi i zyska tylko kilku ze szczytu piramidy.

    Dla potomnych podam szybkie obliczenia. Tworca pomyslu wysyla 40 maili. Jego konto jest na 5 miejscu. Przed nim sa albo jego inne konta (zyska jeszcze wiecej) albo puste miejsca. Aby byc na pierwszym i zgarnac te 15.000 musi zostac wyslane 5*5*5*5*5 = 3125 maili. A teraz zalozmy ze kazda z tych 3125 osob tez chce zarobic. Zakladam ze za kazdym razem mail trafia do zupelnie nowej osoby. Tak wiec 3125*5*5*5*5*5 = 9765625. Prawie 10 mln osob musi sie dac na to nabrac. A ile osob zarobilo? W pierszym przypadku autor pomyslu zarobil dopiero po wyslaniu 3125 maili. Po wyslaniu 3125 maili jego konto znika z 1szego miejsca i pojawia sie numer konta pieciu jego nastepcow, a potem ich konto znika i na szczycie sa ich nastepcy. Tak wiec dla powyzszego przykladu liczba zwyciezcow to 1+5*5*5*5*5=3126. No i co widzimy? 3126/9765625=0,00032. Czyli zyskalo 0,03% uczestnikow. A najwiecej zyskal autor pomyslu jesli pierwsze 5 kont bylo jego.

    Dobrej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Naiwność ludzka wynagradza sprytnych oszustów:) Niestety,żeby zarobić trzeba ciężko pracować. Żeby zarobić naprawdę dużo ,trzeba mieć dobry pomysł na biznes i konsekwentnie go realizować.

    http://kazikwiecieskad.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. *Anonimowy - Czasem trzeba mieć to wszystko o czym napisałeś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym miejscu był komentarz promujący stronę pewnej osoby, która chciała się tu zareklamować, jeśli chce pan coś reklamować na blogu zapraszam do okienka ad Taily w prawym górnym rogu okna.

    OdpowiedzUsuń
  9. TOGO NIE WYMYSLIŁ ROBERT KYIOSAKI NA 100000000% ;) To sprzeczne z tym czego uczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak osoba, która to stworzyła pierwsza użyła tego kłamstwa by więcej osób się nabrało ;)

      Usuń
  10. Wciąż można spotkać się z tą piramidą finansową
    na wielu stronach...

    OdpowiedzUsuń
  11. yyyy lol naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  12. po internecie krąży wiele bardzo podobnych maili, wpisów, które mają za zadanie naciągać naiwnych ludzi, co gorsza nabierają się i nabijaja komuś kabzę. Miejmy nadzieję, że coraz więcej ludzi jest myślących i wie że nie ma jakiś magicznych sposobów na zarobienie, dostanie nawet kilku tysięcy trzeba wykonać pracę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails