Portfel – Marzec / Kwiecień 2010 - Podsumowanie miesiąca

Mam dobrą wiadomość dla osoby, która chciała kupić reklamę w Tym serwisie. Termin akceptacji miną. Ponieważ przez święta nie byłem na poczcie. Dlatego osoba ta dostanie naprawdę duży bonus za ponowną chęć wystawienia tej samej reklamy.

Wcześniejszy post był oczywiście Prima aprilis-owym żartem ;)

Czwarte podsumowanie wartości portfela, postanowiłem zrobić małe porządki, posty z tej kategorii będą służyły głównie do napisania co się zadziało z pieniędzmi w poprzednim miesiącu i co może się zadziać w przyszłym a wartość poszczególna i dywersyfikacja widoczna jest po prawej stronie serwisu w osobnym oknie.

Dziś jest 4714,96 zainwestowane 4 628,08 co daje zysk 86,88 zł
15 marca dodałem 28, 08 zł na konto w Polbanku 6, 5% rzeczywiste oprocentowanie (13%), oraz dodane 1 000 zł na 6, 5% i drobna kwota od AdSense przelana do BPH oraz odsetki z kont, oszczędnościowych.

Co do Tego miesiąca myślę, że dorzucę z 2 do 4 stówek i to wszystko.

Stan portfela 08.04.20103 000 zł portfel początkowy 17.11.09
Zainwestowano 4 628,08 zł
Dziś jest = 4 714,96 zł

1 676,65 zł Bank BPH do 30.06 5,05%
28,31 zł Polbank 6,5% (13%)
3 000 zł 6,5%

Wpływy z dotacji i reklam:
3,06
[12,59 €]

Wirtualnie kupione akcje
PGE 25szt. 23,73 zł


Tak wygląda tabela wzrostu wartości portfela:

A tak wykres:

Komentarze

  1. Przydałoby się bardziej obszerne podsumowanie bloga wraz z statystykami odwiedzin itd.
    Jakieś wykresy też są fajne.

    Już dostałeś wypłatę z adsense? Ile na nią zbierałeś i czy masz jakieś inne blogi na których zarabiasz?

    Przy takiej kwocie pokusiłbym się o jakieś poszerzenie portfela.
    Możesz kilka zł zainwestować w pożyczki społecznościowe, a około 500 złotych w fundusz obligacji (do kupienia w SFI mBanku, do założenia u mnie na blogu). Polbank ma dobre oprocentowanie ale warto zdobywać doświadczenie na innych frontach.

    Akcji teraz nie polecam bo rynek lekko przegrzany, ale można już robić przegląd spółek w które chciałbyś zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stan portfela 08.04.20103 000 zł portfel początkowy 17.11.09
    Zainwestowano 4 628,08 zł
    Dziś jest = 4 714,96 zł

    1 676,65 zł Bank BPH do 30.06 5,05%
    28,31 zł Polbank 6,5% (13%)
    3 000 zł 6,5%

    Wpływy z dotacji i reklam:
    3,06
    [12,59 €]

    Wirtualnie kupione akcje
    PGE 25szt. 23,73 zł

    Od AdSense dostałem wpłatę testową.
    Nie mam innych blogów.
    Marek "Przy takiej kwocie pokusiłbym się o jakieś poszerzenie portfela. " Podaj maila to ci wyślę odpowiedz na PW.
    SFI mBanku już mam.
    Dziękuje za obszerny komentarz i dodaję wykres.

    OdpowiedzUsuń
  3. To wpłacono jest mimo iż ma sens nie brzmi zbyt dobrze. Lepiej by wglądał wykres kapitału i tabela z podanym procentem o ile przyrósł majątek. Wydaje mi się że tak podane dane są lepsze (bo tak się spotyka najczęściej i ludzie są przyzwyczajeni).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Marek za częste komentarze postów.
    „wpłacono” brzmi lepiej dla ludzi niemającej obszernej wiedzy ekonomicznej
    „Lepiej by wglądał” uważam, iż, wykres to nie ma być socjotechniczna zabawa z czytelnikiem, lecz rzeczowe i konkretne informacje ukazane w realistyczny sposób aczkolwiek w kolejnym podsumowaniu zamieszczę taką tabele specjalnie dla Ciebie i innych.
    , „(bo tak się spotyka najczęściej i ludzie są przyzwyczajeni) „ cieszę się, że u mnie jest coś innego i mało spotykanego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję Cię od jakiegoś czasu i widzę, że coraz lepiej sobie radzisz. Też radziłbym Ci zainteresowanie się innymi sposobami na zarabianie. Jeśli już masz konto w SFI to najlepsze będą fundusze. Jednak co do wyboru miedzy obligacyjnymi i akcyjnymi to bym się zastanowił. Akurat napisałem na ten temat kilka artykułów, więc jeśli masz czas poczytać to zapraszam na mojego bloga: "10 procent rocznie".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz