Portfel – Sierpień / Wrzesień 2010 - Podsumowanie miesiąca

Nadszedł czas na koniec wakacyjnej laby i na podsumowanie miesiąca, Sierpień mogę uznać za bardzo udany, jeśli chodzi o inwestycje udało mi się wygospodarować pieniądze na zapełnienie 6 kont oszczędnościowych w Polbanku o minimalna kwotę dającą 10% rocznie netto (zobaczymy, do kiedy, bo jakoś ostatnio strasznie ścinają oprocentowanie 6, 5 -> 5, 5 -> 5% i co dalej będzie?) Oraz na zdywersyfikowanie portfela inwestycyjnego o walutę

W tym miesiącu nastąpił znaczny wzrost popularności bloga:
- Druga gwiazdka popularności Ad Taily i uzbierane ok 25% PLN-ów do pierwszej wypłaty
- ponad 1 200 użytkowników i 4 250 odsłon miesięcznie
- w jednym dniu aż 5 reklam na max 6 - było rekordem bloga
- czytnik feedburner pokazuje max 67 stałych bywalców

W sierpniu dopłaciłem do portfela

- 218, 58zł do Polbanku na 10%
- 500 SEK po kursie 0, 41 gr. =205zł
- doleciały odsetki od posiadanego już kapitału
- dostałem bardzo miłą niespodziankę od nieznajomego, który podsuną mi pomysł (skąd brać grosze na dotacje), dlatego chciałbym ponownie podziękować Ci.

Co planuję na wrzesień?
- sprzedaż na allegro niepotrzebnych rzeczy 21zł
- miałem dodać wpływ z reklamy w kwocie 25zł netto, co nie zostało zrealizowane i myślę, że w wrześniu uda się tego dokonać.
- A jak z dopłatami będzie czas pokarze.

Graficznie wygląda portfel tak:


Stan portfela 30.08.2010
3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 5 406,48 PLN
Dziś jest = 5 628,23 PLN
Konta oszczędnościowe:
220,88 zł w Polbanku na 10%
Inne:
5 202,35 zł Inne na 5% (Polbank)
Waluty:
500 SEK - 205 zł
Wpływy z dotacji:
3,98zł Dotacje




3 sąsiednie Blogi z najskuteczniejszymi źródłami odwiedzin:
1 Milion z tysiąca
2 APP Funds
3 Rentier

Ostatnio policzyłem ile jest warte na moim blogu 1 kliknięcie w reklamę Ad Sense wyszło 62gr.

Blog pojawił się też na Facebook-u.

Co sądzisz o moich wyczynach w tym miesiącu?

Chcesz wiedzieć jak budowałem swój portfel od poczatku
blog - inwestora, moje finanse - stan portfela

Komentarze

  1. Gratulacje wzrostu zainteresowania twoim blogiem wśród reklamodawców;)Ja po przenosinach muszę od nowa budować statystyki ale mam nadzieję, że do końca roku wrócą na podobny poziom jak były na blogspocie.

    Widzę tez, że ładnie rośnie twój portfel. U mnie skończyła się niedawno lokata w OF i nie przedłużałem bo strasznie ścieli oprocentowanie. Muszę znaleźć coś bardziej konkurencyjnego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robert - obligacje korporacyjne jak chcesz wysokie oprocentowanie lub samorządowe jak się zadowolisz niższym, ale wolisz mieć lepsze zabezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie masz zarobki na tym AdTaily, czy to że masz reklamodawców oznacza, że zarabiasz i niewiele brakuje Ci do wypłaty, czy też do progu dojdziesz za kilka miesięcy?

    U mnie AdTaily to porażka, o czym pisałem i jeszcze raz napiszę bo ta ich PR mnie strasznie wkurzyła gadaniem jak to nierealnie wyceniam swoją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. "25% PLN-ów do pierwszej wypłaty" niecałe 25zł czeka na mnie a wypłata przy 100pln

    OdpowiedzUsuń
  5. To spytam się tak:
    czy opłaca Ci się trzymać tak niskie ceny, gdyż mimo iż masz duże obłożenie to nie zarabiasz na tym sensownie? Nie lepiej się skupić na PP lub adsense gdzie uzbierasz taką kwotę znacznie szybciej - te 25zł to w końcu jeden polecony na walutomacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W ad Taily chce mieć kolejną gwiazdkę i dlatego takie ceny, a ustalam je na podstawie zarobków z ad sense, i jeśli z ad sense nie miałem kliknięć to mam reklamy w ad taily ustalam tak punkt popytu i podaży między adtaily i adsense. A z walutomatu mam 4 osoby z 15zł czekającymi na zlecenie wymiany, z mbanku rezygnuję 0zł od początku ok 5miesięcy. Co sądzicie o moim sposobie ustalania ceny adtaily ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz