Portfel – Styczeń / Luty 2011- Podsumowanie miesiąca

Ciężko mi się pisze podsumowanie grudnia i to strasznie patrząc na spadek mojego portfela… pozostaje mi tylko od nowa zacząć budowanie kapitału a raczej funduszu awaryjnego, tutaj w Holandii będąc w nowym środowisku potrzebuje min 3000 Euro, tzn. 3 miesięcznej wypłaty, zastanawiam się jednak nad wyjazdem do Szwecji gdzie miałem 80Sek netto na godzinę.
Teraz tak… pozostało mi ok. 150zł w mbanku na czarna godzinę, 1 akcja GPW i ok. 170 Euro w portfelu na życie, przy czym pierwsza wypłata szykuje się za 2 tygodnie.
Ile zarabia się w Holandii?
Pierwszy tydzień w Holandii przepracowany
W czwartek i piątek przepracowałem 18 h i 15m, z czego 2: 15 odliczone jest za przerwę to mi wychodzi ok 16h na czysto starczy tylko na domek 60euro i ubezpieczenie.
W drugim tygodniu, z 45: 30 h odliczając 5: 30 przerw zostaje całe, 40 h pracy, co brutto da kwotę 302 Euro. W kolejnym miesiącu myślę, że uda mi się coś odłożyć w końcu, bo przecież po to tu jestem by jak najszybciej odbudować kapitał i lecieć do Sztokholmu np. zarabiać większą kasę niż tutaj;)

Komentarze

  1. Nie przejmuj się, początki zawsze są najgorsze. Ale jeśli nic się nie będzie poprawiać to ta Szwecja nie będzie takim złym rozwiązaniem. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie dobrze, trzeba jakoś zacząć...

    Zastanawia mnie jedno, skąd wzięła się u Ciebie akcja? Przy takich finansach myślisz o giełdzie?
    Mam nadzieję, że jak już wszystko sie dobrze skończy zaopatrzysz się w odpowiednie poduszki bezpieczeństwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd się wzięła akcja GPW? Odpowiedź znajduję się Rocznica

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz