Portfel – Maj / Czerwiec 2011 - Podsumowanie miesiąca

Dzisiejsze podsumowanie portfela zaczną od słów z 12 Stycznia 2011r

"I jak tu osiągnąć cel 250k ? hym... Mam pewien ryzykowny plan, o którym napiszę potem związany z pracą za granicą - która pozwoli mi na dynamiczny wzrost wartości portfela i odbudowaniu go w krótkim czasie. "
W tym miesiącu do portfela dokładam 1200€ oraz w pływ z Ad Taily


Stan portfela 1.6.2011
3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 7 558,6 PLN z zyskiem 907 zł co dziś daje 8 347,71 PLN
w następujących aktywach

Fundusz Awaryjny:
1 900€ ~ 7 900,00 zł (3,95)7 505,00zł

mBank eKonto:
393,51zł

Akcje:
54,2zł GPW

Z czego wpływy z reklam i dotacji wynoszą: 511,56zł


W tym tygodniu nie mam na nic czasu wychodzę z Domu o 5:30 rano i wracam przed 20 wieczorem



Tak to wygląda od początku w tabeli:

Komentarze

  1. Średnio twój portfel rośnie o 2000 zł na miesiąc:) A jak tam odzyskiwanie tej pożyczki?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Łukasz - Hym... stoi w miejscu... ja bym ją nazwał "na wieczne nie oddanie "

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci idzie. W 3 m-ce odrobiłeś ponad roczne oszczędności sprzed krachu :) Widać, że zarabiając za granicą a wydając w Polsce, można się 4x szybciej dorobić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak 4 x szybciej ;) czasami się śmieję że to kurs euro 3,94 oznacza ile razy jest lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Już od dawna miałem gdzieś link na Twojego bloga ale dopiero teraz zacząłem uważnie czytać i jestem pod wrażeniem. Jestem teraz w troszkę lepszej sytuacji (finansowej i wiekowej) niż Ty kiedy zakładałeś bloga i muszę przyznać że zainspirowałeś mnie i zyskałeś stałego czytelnika.
    A jeżeli mogę się wypowiedzieć o Twoim noworocznym krachu finansowym to tylko tyle: Dobrze, że to, co musiało się stać jeżeli masz być milionerem, stało się teraz.
    Gratuluję i pozdrawiam z małego miasteczka na podkarpaciu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz