Jak wybrać spółki którymi warto się zainteresować ?

Jak Cash wybiera spółki do zainwestowania?


Wchodzimy na stronę GPW Debiuty 2015 i przeglądamy wszystkie spółki, jakie weszły na warszawską giełdę najbliższym czasie a w śród nich znajdują się takie nazwy, które gdzieś w życiu już widziałem i wiem, czym się zajmują, plusem takiej selekcji spółek jest to, że większość osób wie, co to za firma, dlatego mają w sobie potencjał na wzrost a także dużą płynność.

Zakup spółek w wczesnym terminie na nieokreślony bardzo długi okres pozwoli nam bez emocji podejmować decyzje o sprzedaży. Kwoty, nad którymi warto się zastanawiać nad zakupem akcji to minimalna polska krajowa


Jedyne spółki, z którymi sądzę, że każdy z was się gdzieś spotkał w swoim życiu i mogą cieszyć się popularnością w przyszłości.

Z czym wam się kojarzą?

OPF Open Finance SA gdzieś na ulicy taki szyld widziałem i coś z pieniędzmi robią?

ALR Alior Bank SA to taki nowy bank z panem w garniturze i kapeluszu.


PKP PKP Cargo SA Kolej polska ma dużo napisów PKP na składach.

WPL Wirtualna Polska Holding SA Pierwsza lekcja informatyki?

IPT InPost SA Blaszki do listów a potem książeczki.


Zastanawiam się nad zakupem bardzo przecenionego Alior Banku uwzględniając moją strategie Cash ale po zakupie napisze kolejny wpis. Tymczasem  mBank znów mnie irytuje pokazując mi taki oto komunikat gdy klikam " kupno papierów"



Komentarze