Portfel – Wrzesień / Październik 2010 - Podsumowanie miesiąca

Kolejne dziesiąte podsumowanie miesiąca wraz z zawartością mojego portfela.

Stan portfela 1.10.2010
3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 6 214,58 PLN
Dziś jest = 6 459,56 PLN

Konta oszczędnościowe:
222,68 zł w Polbanku na 10%

Rachunek maklerski:
20,90 zł eMakler

Waluty:
992,20 zł - 2420 SEK 0,41gr

Inne:
5 223,78 zł zł Inne na 5% (Polbank)
Wpływy z reklam i dotacji:
3,98zł Dotacje


Widoczna tabela

Wykres


Z tego co planowałem na wrzesień zrealizowałem po części:
- sprzedaż na allegro
ZREALIZOWANE OK!

- miałem dodać wpływ z reklamy w kwocie 25zł netto, co nie zostało zrealizowane.
NIE ZREALIZOWANE
(nie z mojej winy tylko pewnego reklamodawcy)
- A jak z dopłatami będzie czas pokarze.
ZREALIZOWANE



Co się działo w Wrześniu:

- dorzuciłem 1920 SEK (806,40 zł) do portfela kurs 0,42gr
- 20,90zł za sprzedaż na allegro
- odsetki od posiadanego kapitału

Zmiany na blogu u góry dodałem zakładki:

* Blog - Strona główna portalu
* Moje finanse, stan portfela
* O mnie
* Wymiana linkami
* Kontakt
Ma ktoś jakieś pomysły, propozycje odnośnie tego elementu bloga?

Jeśli chodzi o ankietę w której mogliście głosować za listą polecanych blogów zakończyła się następującymi wynikami

i zostaje ta stara lista po prawicy.


Dawno nie zamieściłem informacji odnośnie zarobków z ad Sense we Wrześniu 8,69 € i łącznie jest 37,07 € i ad Taily 24,34 zł 37,99 zł które czekają na pierwszą wypłatę by zasilić portfel.


Wpływy z reklam Adsense:
3,28 € ok (12,93 zł)Sierpień
8,69 € ok (34,26 zł) Wrzesień + 60%
Posiadam RAZEM € 37,07 (146,14 zł)

Ad Taily:
Posiadam Razem 24,34 zł
Stan z dnia: 01.10.2010
Zgromadzone środki: 37.99 PLN


Jeśli chodzi o odwiedziny bloga to wykres z przeszłości wyglądał tak:


a na dzień dzisiejszy rysuje się następująco:



widać delikatnie szybszy przyrost.

licznik frendburner wskazuję max 84 stałych czytelników

I graficznie wykazuje trend wzrostowy


najczęstsze wejścia z 3 innych stron:

1Oszczędzanie pieniędzy i nie tylko...
2Zarabiamy na Giełdzie!
3Droga do wolności


Najczęściej czytane artykuły w tym miesiącu:
1 Jak zarobić więcej pieniędzy – Mój sposób.
2 Jak zainwestować 5 zł by zarobić 15 000 zł ?
3 Życiowe rady - Jak nie zostać biednym tylko stać się bogatym.



Co powiesz o moich podbojach w wrześniu?

Komentarze

  1. No ladnie, ladnie! U mnie bida! Ale tez nie pisze ostatnio nic. Trzeba sie zmobilizowac! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości życzę! Nie poddawaj się a dojdziesz do celu. Jeśli mogę coś doradzić, to jeśli nie boisz się giełdy to zainwestuj np 50% swojego portfela w spółkę Boryszew. Już w perspektywie średnioterminowej oczekuję od dnia dzisiejszego do połowy 2011r. zysku >50%. Mój portfel jest w 96% oparty na akcjach tej spółki :P i jestem bardzo zadowolony(od 01.2010 już ponad 200% zysku) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Mateusz za polecenie tej spółki zaraz o niej poczytam.
    Aż 50% portfela nie zaryzykuję w 1 walor.
    Teraz szykuję się na prywatyzacje GPW, na której liczą na 10-15% w pierwszym dniu i jeśli jak będzie to będę trzymał te akcje średnioterminowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem :) sam zaczynałem inwestować w wieku 19 lat, a jutro kończę 25. Wszystko dzięki kredytowi studenckiemu. Od roku samodzielnie inwestuję i gram na giełdzie. Boryszew 96% na długi termin, pozostała gotówka do gry dt. Moim zdanie koncentracja ma przewagę nad dywersyfikacją jeśli umie się mądrze wybierać spółki. Tak więc inwestuję wyłącznie na giełdzie. Zawsze 1 spółka na długi termin i 1 lub max 2 na krótko i dt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cashflow88
    jak wygenerować takie wykresy i inne ciekawe informacje odnośnie odwiedzin własnego bloga ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Pierwsze 2 obrazki są robione w Excel (wpisujesz dane potem klikasz "wstaw wykres" i masz gotowe)

    2. Środkowy pochodzi z Blogger-a (klikasz w panelu bloga "Projekt" -> Dodaj gadżet -> Ankieta)

    3. Dwa przedostatnie pochodzą z Google Analytics (wchodzisz w swoje "ustawienia konta Google" i w "Moje produkty" klikasz link "Analytics"

    4. A ostatni pochodzi z Google FeedBurner (wchodzisz w swoje "ustawienia konta Google" i w "Moje produkty" klikasz link "FeedBurner" wybierasz swoją stronę i masz statystyki)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm, ale ja nie mam w "produktach" ani 'Analytics' ani 'FeedBurner'.
    mam tylko: albumy zdjęć Picasa, iGoogle, Blogger, You Tube, Historia Online....

    jak mogę dodac te produkty których piszesz?
    pozdrawiam

    PS dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba w "Spróbuj czegoś nowego" klikasz w "Więcej »" I tam masz.

    A jak nie to sobie musisz dodać swoją stronę do Analytics kod html śledzenia oraz stworzyć kanał FeedBurner.

    Poczytaj w Google jak to zrobić.

    Pozdrawiam Cashflow88

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz