mBank, Oferta dla Ciebie? Wyścig szczurów

„Oferta dla Ciebie” jest przygotowaną indywidualnie dla stałych Klientów, w oparciu o relacje z Bankiem, specjalną ofertą kredytową. Dzięki niej możesz w łatwy sposób skorzystać np. z KREDYTU gotówkowego, KARTY kredytowej lub KREDYTU odnawialnego na preferencyjnych warunkach i bez zbędnych formalności.

Ostatnio dostałem VIP-owską ofertę, ważna do 2010-03-03

Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę:
* KREDYT gotówkowy z limitem do 20000 PLN
* KREDYT odnawialny z limitem do 4000 PLN
* KARTA kredytowa z limitem do 4000 PLN

Wolałbym konto oszczędnościowe o oprocentowaniu min 6,5%... albo jakąś lokatę...
A Ty, co byś chciał dostać od mBanku ?

Komentarze

  1. No to ładną ofertę Ci dali. Mi dali rok temu w wakacje kartę na podpis, a obecnie w ofercie dla mnie nic.

    Co ja chcę od mBanku? Nadal darmowego konta, darmowej karty, darmowego SFI i większej ilości TFI(najlepiej zagranicznych), przebudowy eMaklera i jakiś sensownych i ciekawych lokat strukturyzowanych - np. kształutjących się w oparciu o cenę pomarańczy. I konta oszczędnościowego na miarę eurobanku(darmowe wpłaty i wypłaty bez limitów) i polbanku(oprocentowanie 6,5%)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi oferowali jakąś kartę kredytową rok temu ale ją wyrzuciłem do kosza, nie będę zwiększał listy swoich miesięcznych wydatków.

    http://blog-inwestora.blogspot.com/2009/12/podstawy-aktywa-pasywa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz