Marzy mi się bank inny niż polbank…

Kiedy banki będą dbać o swoich klientów?

Powiadamiać ich o zmianach oprocentowania na swoich rachunkach i nie chodzi mi o te dobre, lecz o te złe? Chociaż mogliby napomnieć o zmianie tabeli jak to robi mBank.
Dzwonię o godz. 10: 45 do 3 oddziałów i nikt nie raczył odebrać, końcu na infolinii Pan odebrał i powiedział mi, że w umowie mam napisane, że konto ma zmienne oprocentowanie i powiedziałbym sobie sam sprawdzał na stronie wszystkie nowinki.
Tak dobry bank, bo ja nie mam, co z czasem robić tylko siedzieć na ich stronie i szukać nowinek

Od 14 kwietnia, w polbanku dla starych klientów, którzy zakładami konto mocno oszczędzające oprocentowane na 6, 5% do 5 000zł. Ścieli oprocentowanie dodając większy limit na 5,5%

Dla osoby, która miała do 15 000 tyś zł otwarcie 3 rachunków po 6, 5% dawało więcej niż teraz na 1 i tylko 5, 5% ten bank zaczyna mnie denerwować i w dodatku nie ma gwarancji Bankowego funduszu gwarancyjnego w Polsce, upadłość Grecji wisi na włosku a ja zamierzam 3tzymać tam tylko 33, 19 zł, co daje 11% w skali roku tzn. 1grosz dziennie wskakuję od takiej kwoty.

A Ty, jakie masz doświadczenie z tym bankiem?
Miałeś kiedyś przykre doświadczenie z bankiem? Wkurza cię coś?

Dosłownie po napisaniu tego postu zalogowałem się do banku BPH i tam jest oczywiście wszystko jasno napisane:

"Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że...
Oprocentowanie rachunków promocyjnych otwieranych w okresie od 25 stycznia do 31 marca 2010 r. z saldem do 17.900 zł nie uległo zmianie.

Łączymy pozdrowienia,
Bank BPH SA"


Polbank pozostawię bez komentarza...

Komentarze