POMOCY Znalazłem pieniądze na ulicy!!! Co zrobić?

Witam dziś rano idąc po bułki do sklepu zainteresowała mnie pewna reklamówka, leżała obok asfaltu i taranowała mi drogę, wyglądała na pustą i postanowiłem ją kopnąć ( tak z nudów) moim oczom ukazał się plik pieniędzy po 200zł!!! Obejrzałem się dookoła czy to czasem nieukryta kamera czy coś i szybko podniosłem ten plik i reklamówkę chowając ją pod bluzę. Pobiegłem do domu udając, że trenuję jogging. Powiedziałem o wszystkim rodzinie i na spokojnie przeliczyliśmy pieniądze jest tu 200tyś zł.
POMOCY, CO MAM Z TYM ZROBIĆ? Słyszałem w TV, że jak pewna osoba oddała na policje to dostała czekoladki za znaleźne… pomocy
Stan mojego portfela w dniu dzisiejszym wynosi 204 701, 37 zł

Komentarze

  1. Prima aprilis może i fajne, ale jak czytam kolejny post na temat kto ile co zarobił/znalazł, to się nudne robi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz