Lokata korzystna 5, 3 % - 7, 20% - Skok Stefczyka

Tak jak pisałem w wcześniejszym poście byłem w Skoku Stefczyka i porozmawiałam z panią o lokatach, (niestety nie znała swoich lokat internetowych a na stronie WWW mało, co jest napisane) znalazłem lokata 1 dniowa 7, 2% niestety można ją odnawiać max 1 miesiąc, co przy wkładzie 5061, 80zł daje nam 7, 2% (19, 88zł) w skali roku jakaś alternatywa lokata optymalna

Przy pierwszym razie, aby skorzystać z jakiegokolwiek produktu trzeba zostawić 90zl w kasie:
Udział – 50zł
Wpisowe – 35zł
Wkład- 1zł
Składka SKEF – 4zl
Z czego po odejściu zwracają 51zł

Komentarze

  1. Szukałem tych informacji, dzięki. :)

    btw: jak piszesz jakieś kwoty, to nie rób spacji po przecinku, bo to jest błędny zapis.

    nie 7, 2%
    tylko 7,2%

    fajny blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że informacje tu zawarte przydają się. Word mi sprawdza błędy i robi takie odstępy;) Ja byłem w placówce z 7min to lepiej zadzwoń i dopytaj o resztę;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz