W poszukiwaniu lokat. Konto 10% ?

Ankieta „Jak często czytasz tego bloga” zakończona.
APP znalazł w Skoku Wołomin lepiej oprocentowaną lokatę niż w open finance
Lokata optymalna
Lokata wołomin
Z której przy optymalizacji da się wycisnąć 6, 9% netto. Niestety u mnie skok Wołomin nie funkcjonuje
mapa
Postanowiłem przejść się po skokach w swoim mieście i tak też zrobię czeka na mnie Skok: Arka, Chmielewskiego, Stefczyka i Kopernika z tego, co mi wiadomo.

Jak dotąd byłem w Skoku Stefczyka gdzie omówiłem z Panią konto ROR i Oszczędnościowe, żadnej rewelacji nie ma, za rachunek płacimy 6zł miesięcznie (z dostępem do neta) karta jest darmowa przez rok a potem 2, 50zl miesięcznie opłatę naliczają, są tylko 2 bankomaty i za wypłatę z innego rąbią nas na 4 zł?

Z tego wniosek prosty pozostaję z eKontem w mBanku.

Co do konta oszczędnościowego oprocentowanie 5, 2% z kapitalizacją miesięczną to opłacalny próg by podatku belki ominąć to 526, 45zl, co daję nam 8gr odsetek dziennie = 2, 4zł miesięcznie (pani w skoku nie wiedziała, od jakiej kwoty odsetek płaci się podatek – bardzo lubię wykwalifikowany personel) i minimalna kwota opłacalna to 35, 10zl, co daje nam grosz dziennie i oprocentowanie 10% rocznie.

Wyniki Ankiety przedstawiają się następująco:
Codziennie 3 (13%)
Kilka razy w tygodniu 4 (17%)
Raz na tydzień 2 (8%)
1-2 x na miesiąc 1 (4%)
Rzadziej 2 (8%)
Jestem tu pierwszy raz 11 (47%)

Liczba głosów: 23
Cieszę się, że jest większa ilość nowych osób.
Myślę by ankietę powtórzyć za rok, a może masz jakieś propozycje, co do ankiety?

Komentarze