Opłaty za korzystanie z Walutomatu od 15 września

Dostałem maila od Walutomatu.

Jeśli ktoś chce zacząć korzystać z walutomatu zapraszam Walutomat.pl - wymiana walut w Internecie
Witamy,
Z dniem 15 września 2010 r. wprowadzimy opłaty za korzystanie z Walutomatu. Będziemy pobierać prowizję wynoszącą 0,2 proc. kwoty zrealizowanej transakcji. Prowizja nie będzie naliczana w przypadku, gdy nie zostaną wymienione żadne środki.

Oznacza to, że koszt wymiany walut o wartości 1000 PLN wyniesie 2 PLN. Prowizja zostanie automatycznie odjęta od kwoty uzyskanej po wymianie. Najniższą możliwą prowizją będzie 0,01 (PLN, EUR, USD, GBP lub CHF), w zależności od rodzaju wymienianej waluty. Opłata zostanie pobrana od obu stron.

Użytkownicy, którzy wymienią w danym miesiącu kalendarzowym więcej niż 1 mln PLN, zostaną objęci rabatem. Kolejne wymiany w tym miesiącu będą objęte niższą prowizją wynoszącą 0,1 proc.

Wszyscy zainteresowani będą mogli otrzymać faktury VAT. Będziemy wystawiali je za okres jednego miesiąca kalendarzowego. Dokument będzie dostępny w pierwszym dniu roboczym kolejnego miesiąca.

Wprowadzenie opłat po dziesięciomiesięcznym okresie promocyjnym jest krokiem, który umożliwi nam dalszy rozwój Walutomatu. Jeśli macie pytania lub uwagi dotyczące tego tematu, to zapraszamy do dyskusji na Forum lub do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Pozdrawiamy,
Zespół Walutomatu



O tym fakcie dowiedziałem się z bloga Marka jak widać do mnie mail przyszedł później.

Komentarze

  1. Widocznie bardziej mnie tam lubią w tym walutomacie:)

    A tak serio to czy mógłbym prosić o wyedytowanie linku do mojego bloga jako link klikalny?

    A jak te opłaty będą wyglądać w praktyce to ja będę testować pewnie dopiero w październiku (we wrześniu chce wymienić przed 15-tym). Ale nie sądzę by to miało mieć duży wpływ na ilość zleceń.

    OdpowiedzUsuń
  2. ups myślałem że zrobiłem ;) już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez jakiś czas zastanawiałem się czy nie skorzystać z Walutomatu ale doszedłem do wniosku, że nie potrzebuję jakiejś dużej ilości EURO i postanowiłem pójść do kantoru.
    W dniu wymiany 28.04.2011 zajrzałem jaki średni kurs ma Euro na Walutomat.pl i było powiedzmy ok 3,9300 (z rana bo później szło w górę) a w kantorze w Częstochowie cena 3,9450. Tym bardziej spokojny postanowiłem wymienić w kantorze. Jakież było moje zdziwienie kiedy właściciel przeliczył mi PLN na Euro po 3,9000 ? Ogromne ! I stąd moje zdziwienie tak dużym zainteresowaniem Walutomatem.

    OdpowiedzUsuń
  4. 3.945 kupna czy sprzedaży?
    No bez wychodzenia z domu mogłeś tego dokonać w 4 minuty. Jeśli kurs był 3,93 a Tobie dali o 3gr mniej to taki właśnie mieli spread.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz