Blokada – fałszywe konto na Facebooku - Cashflow88

Zerkam na sam dół bloga by zobaczyć ile mam znajomych na facebooku i moje oczy widzą

Myślę sobie, co jest grane ?
Loguję się, więc na swoje konto, jako Cashflow88 i widzę taki oto napis

"Konto dezaktywowane
Twoje konto jest uszkodzone. Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy, wejdź na stronę często zadawanych pytań tutaj." no i sobie klikam tutaj


Jak myślisz czy twoje konto też zablokują?


Blokada – fałszywe konto Pokaż więcej
Dlaczego moje konto zostało zablokowane?
Tworzenie fałszywych kont stanowi naruszenie naszego Oświadczenia doty...
Tworzenie fałszywych kont stanowi naruszenie naszego Oświadczenia dotyczącego praw i obowiązków. Wszystkie konta muszą być zgodne z następującymi zasadami:

* Użytkownicy mają obowiązek podania prawdziwego imienia i nazwiska.
* Podawanie się za inną osobę lub jednostkę jest niedozwolone.
* Tworzenie profilów reprezentujących gwiazdy, zwierzęta, postacie fikcyjne oraz rzeczy nieożywione jest bezwzględnie zakazane.
* Tworzenie profilów w celu wysyłania spamu lub nękania innych użytkowników jest bezwzględnie zakazane.

Użytkownicy Facebooka chcą za pośrednictwem tego serwisu kontaktować się ze znajomymi ze świata rzeczywistego. Ponieważ fałszywe konta zagrażają porządkowi panującemu w naszym środowisku, nie zezwalamy na ich pozostawianie w witrynie.


Kurczę trochę się napracowałem nad kontem na facebooku i nie pozostaje mi nic innego jak tylko napisać do nich i wyjaśnić ta sprawę.

Komentarze

  1. Ale co właściwie chcesz wyjaśnić? Skoro taki jest regulamin, to chyba nie ma tu za bardzo nic do wyjaśniania. Zastanawia mnie tylko jak funkcjonują konta typu: tvn cnbc, drużyny koszykarkie czy piłkarskie, itp. Czy to są konta komercyjne, za które się płaci? W sumie to przecież forma reklamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można założyć fan page dla firmy/organizacji/strony internetowej. Nieodpłatne - tylko cały system FB to taki b..., że niekoniecznie da się to zintegrować ze stroną

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, jedynym rozwiązaniem jest założenie fanpage'a i po to zostało stworzone takie rozwiązanie aby nie zakładać fikcyjnych profili osobowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli jeśli konto zostało zdezaktywowane to nie ma możliwości aktywacji, nawet po zmianie danych na prawdziwe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zablokowali konto za to że podałam złą datę urodzin i nie wiem jak przywrócić konto :(

      Usuń

Prześlij komentarz