Druga wypłata z Ad Taily


Dziś wypłaciłem po raz drugi pieniądze z reklamy Ad Taily o czym wspominałem w wpisie Portfel – Pazdziernik / Listopad 2011 - Podsumowanie miesiaca całe 106.34 PLN, co z wcześniejszymi zarobkami z tego źródła dochodu (117.89 zł) da całe 224, 23zł od początku bloga


Na pierwszą wypłatę musiałem czekać całe 17 miesięcy
Wypłacanie środków z Ad Taily a teraz tylko 7. Mam nadzieje, że kolejna będzie nieco szybciej.

Myślę, że miesięczny średni zarobek z Ad Taily w kwocie 15, 19zł to dobry kopniak w tyłek by brać się dalej do roboty. A u Ciebie jak wyglądają zarobki z tego typu reklam?

Komentarze

  1. Cóż trzeba przyznać, że niezły przeskok, ponad 2 razy szybciej. Ja dopiero zaczynam więc nawet o 17tu miesiącach nie myślę :) Wpierw trzeba nieco bloga rozbujać, by móc zacząć myśleć o doborze reklam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychód z reklam cieszy wyjątkowo, może dlatego bo jest to bardziej pasywny dochód...taka odskocznia od giełdowych korzyści.
    Sam prowadzę stronę na temat mojej pasij kursbarmana.pl oraz przepisydrinki.pl, reklamę wprowadziłem 3 miesiące temu i u mnie lepiej sprawdza się Adsense, na twoim miejscu zamieniłbym widget adtaily na reklame adsense...przynajmniej w tym miejscu, bądz co bądz najlepszym na reklamę nie inwazyjną. A okienko z Adtaily zamieściłbym niżej.

    Pozdrawiam
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  3. 9.99 za dzień? Daj znać jak ktoś to kupi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem dać znać to daję, dziś kupiono reklamę za 9.99 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarabianie na Adtaily trwa bardzo długo, lepiej chyba wstawić inne reklamy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz