Witam, dziś postanowiłem zerwać jedną ze swoich lokat w banku Bgż Optima
Strasznie się zdenerwowałem gdy po kliknięciu na przycisk "zerwij lokatę" zauważyłem na górze systemu taki oto napis TDD10004 : The cancellation date is later than the ending date of the current period.

Napisałem do banku co jest grane ? Zobaczymy jak sprawa się potoczy ;/ Dziś odczytałem wiadomość od banku: Witam serdecznie, Uprzejmie informujemy,iż w piątek 20.12.12 występowały błędy związane z zerwaniem lokat.W chwili obecnej problem został już rozwiązany i zrywanie lokat jest w pełni dostępne. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuacją. Pozdrawiamy, Zespół BBŻOptima
Strasznie się zdenerwowałem gdy po kliknięciu na przycisk "zerwij lokatę" zauważyłem na górze systemu taki oto napis TDD10004 : The cancellation date is later than the ending date of the current period.

Napisałem do banku co jest grane ? Zobaczymy jak sprawa się potoczy ;/ Dziś odczytałem wiadomość od banku: Witam serdecznie, Uprzejmie informujemy,iż w piątek 20.12.12 występowały błędy związane z zerwaniem lokat.W chwili obecnej problem został już rozwiązany i zrywanie lokat jest w pełni dostępne. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuacją. Pozdrawiamy, Zespół BBŻOptima
się założę, że ma to związek z ich systemem, który działa tylko w dni robocze do 15:30 bądź 16:30. W każdym razie po tym czasie nie można założyć lokaty, tylko zakładana jest ona dopiero następnego dnia roboczego. I tak samo może być z zerwaniem lokaty.
OdpowiedzUsuńJak ostatnio sie logowalem to byl komunikat o pracach majacych usprawnic prace systemu. Pewnie o to chodzi.
OdpowiedzUsuńMożna też spróbować opcji "Anuluj automatyczne odnowienie". Jeśli to lokata dzienna to nie przeroluje się na nowy okres (kolejny dzień) i środki wrócą na rachunek oszczędnościowy.
OdpowiedzUsuńNa jutro od 22.00 zapowiadają utrudnienie w korzystaniu z systemu ze względu na prace techniczne.
@amatorgpw - Dzięki wielkie udało się anulować odnawianie ;)
OdpowiedzUsuń