Strategia inwestycyjna Cash, co to jest ?


System oparty na doświadczenia Cashflow88 - po 6 latach mam swój własny system zarabiania na giełdzie i walutach.
Pisałem w 2010r na ZIELONO zaznaczyłem  EURO - formacja trójkąta, co dalej? Kupić czy sprzedać?
Oto wykres z biegiem czasu

Tym razem na czerwono moja inwestycja Jak zarabiam na Euro i zobaczymy w przyszłości czy moja analiza okazała się trafna ;)
Zaznaczyłem kanał z trendem bocznym i na samej górze dokonałem transakcji sprzedaży a na samym dole dokonać chce transakcji kupna ;) no i zainkasować zysk ewentualnie ustawię stop losa i utnę pozycje by nie stracić


Okres inwestycyjny ( Cash):
- Długoterminowy 30 - 20 lat
- Średnioterminowy od 5 do 10 lat
- Krótkoterminowy od 0, 5 do 3 lat (moja ostatnia pozycja  PLN-EUR)
- Makro i Mikro inwestycje do pół roku 


Zastanawiamy się, jaka strategie obieramy?
Uczę się z tej strony - >  http://www.inwestortv.pl/

Odpowiedz w komentarzu czy:

EURO BĘDZIE SPADAĆ CZY ROSNĄC PRZEZ NAJBLIŻSZE 6 MIESIĘCY??? 

Z góry dziękuję

Komentarze