Nieaktywne blogi finansowe, czym są ?

Nieaktywne blogi finansowe
Czym są nieaktywne blogi finansowe?

Nieaktywne blogi finansowe to takie strony internetowe dokładnie blogi, które zostały otwarte przez osoby chcące pisać własnego bloga, zarabiać na nim czy też osiągnąć jakiś cel dzięki niemu. Jest to bardzo ciekawe i pracochłonne zajęcie, które z czasem staje się dla kogoś mniej ważne bądź brakuje na nie czasu w codziennym życiu.

Są takie chwile jak na giełdzie najpierw hossa a następnie bessa, u mnie tak się działo od 2009r aż do 2012go gdzie blog inwestora Cashflow88 był bardzo popularny, po czym nastąpił krach i bessa, w której jedynie przez rok napisałem 7 postów. Bardzo mi smutno z tego powodu i wiem, że teraz kolejna hossa będzie
2x większa, jednak ciężką pracą chcę to osiągnąć.

Dziś wspomną o kilkudziesięciu Blogerach, którzy zaczynali w podobnym czasie, co ja, jedni z nich nadal coś skrobią raz na rok inni całkowicie stracili motywacje. Ja jednak chce się trzymać swojego długoterminowego planu i gdy będę już starszym dziadkiem będę mógł sobie dorabiać do prywatnej emerytury z zarobków tego bloga.

Jednymi z najbardziej ulubionych przeze mnie nieaktywnych blogów są:
Link do bloga oraz czas, od którego już nie piszą.





Bardzo mi przykro, że już nie piszą oni tak często jakbyśmy tego chcieli aczkolwiek życie jest życiem i nie dla każdego bardzo ważnym jest w życiu posiadanie własnego bloga.

A jeśli już dotarłeś do tego momentu powiedz nam, co sądzisz o takich nieaktywnych blogach finansowych? Jaki był twój ulubiony?

Komentarze