Idea bank koniec lokaty 4%



Idea bank koniec lokaty 4%
Dziś zadzwoniła do mnie pani z infolinii odnoście powiadomienia mnie o tym, iż moja lokata na 4% dobiegła końca i właśnie została przedłużona na całe 1% rocznie wow ula la la la;) serio pytam?

Czyta dalej, że ma pan gwarantowane 1% i możliwość 4% extra bla bl Abla…………(nie będę wam zanudzał, co gadała a raczej czytała z kartek) wnioski chciała sprzedać mi lokatę strukturalną z opcją 5 spółek z branży IT jak oni zarobią to mi się podzielą 4% zysku a jak stracą to nic mi nie dadzą;)
Czasami jednak przydają się takie telefony informujące, że ma pan wolne środki i dalej możesz je inwestować w lepszy sposób;) wiedza, która zbombardowałem ta panią była dla niej nie łatwa do przyswojenia;) 

Zapytałem ja ile tam pracuje, w odpowiedzi usłyszałem „krótko”;) Przypomniały mi się czasy, gdy zaczynałem karierę doradcy do spraw ubezpieczeń i inwestycji, w której wykonywałem podobne rozmowy, co ta zestresowana pani. Pozdrowienia dla niej;)

Komentarze