Jestem pracownikiem magazynu. Jak zostać programistą ?

Witam w nowym roku, minął miesiąc, od kiedy ostatni raz się widzieliśmy, aktualnie jestem w trakcie stawania się programistą. Od pierwszego stycznia wziąłem się do roboty. Zaczynam od przypomnienia sobie — jak się pisze bezwzrokowo na klawiaturze. Tutaj http://touchtyping.guru/ także w języku angielskim, który jest u mnie obecnie słabszy niż Niderlandzki.

Jak zostać programistą ? Nachodzi mnie takie pytanie... czy każdy może nim zostać ? Z doświadczenia życiowego wiem, że można być, kim się zechce, inwestorem, lekarzem, prawnikiem, czy też śmieciarzem ;) O ile się chce ;)

Tak więc cały swój wolny czas poświęcam na naukę pod moją nową pracę Junior JavaScript Developer i mam nadzieje, że do czerwca dostanę swoją pierwszą dobrze płatną pracę, no max. do grudnia.

Z Google uzbierało się 300zł, które przeznaczam na wygodny fotel do pracy w domu. Wybieram MARKUS ze sklepu Ikea, o którym postaram się nakręcić krótki film na YouTube. Tymczasem biorę się za naukę i wchodzę w" ten stan" jak za dziecka, gdy siadałem do pegazusa i po upływie 3h myślałem, że minęło jedynie 1,5 godziny.

Komentarze