Jak zwiekszyć swoje zarobki?

Powoli powoli-zaczniesz więcej zarabiać?

I co, więcej wydasz? (jak taki szczur, który biega od pierwszego do ostatniego)

Po co ci to, nie, nie zarabiaj więcej, zacznij więcej oszczędzać. (i nie będę bogaty)

E tam.. daj sobie spokój. (jest źle, ale stabilnie)

Do podzielenia się z wami moimi przemyśleniami nakłoniła mnie ostatnia rozmowa, w której mój rozmówca stwierdził, że jemu to i dobrze pracować na produkcji... małe zarobki, ale już chce zmienić pracę na nową. Na start może uda mu się dostać stawkę godzinową, bo na akord mniej na początku dostanie.

Ok jego wybór, ale czy ty chcesz tak samo jak on żyć? Od pierwszego do ostatniego? Zastanów się w głębi duszy na czym ci zależy w życiu? Czy warto marnować czas na to co aktualnie wprowadza w twoje życie dyskomfort?

Ja już przeszedłem taką drogę, gdzie zrezygnowałem z ciepłej posady, stałego kontraktu i rzuciłem się na inwestycje w siebie. O wiele łatwiej jest zwiększyć swoje zarobki inwestując w nowe umiejętności niż zwiększając stopę zwrotu z posiadanego kapitału. Który nie jest jeszcze większy niż 1 000 000 zł.

Inwestuj w siebie, zamiast kupić extra fajne auto zainwestuj w swoje umiejętności, które kiedyś przyniosą ci pieniądze. Kiedyś nie byłem świadom, że wiedza jest kapitałem. Dziś już wiem, że nie tylko kasa się liczy, ale i większa wiedza wpływa na nasze zarobki. Nasze aktywne działania prowadza do wielu korzyści, które prędzej czy później do nas spłyną jak grom z jasnego nieba.

Nachodzi mnie takie przemyślenie... gdzie byłem przez ostatni czas, gdy mnie tu nie było ?

Plusy są takie, że ukończyłem szkołę języka Holenderskiego. Przez co w innych kwestiach poszło gorzej. (blog)

Poświęciłem się innym rzeczą niż pisanie czegoś wartościowego tutaj. Widzę jak bardzo się rozjechałem pomiędzy innymi, np. Zbyszkiem Papińskim, który jest dla mnie pierwszym mentorem finansowym od początku tego finansowego bloga.

Działanie ? Działaj, działaj, samo się nie zrobi.

A ty jakie znasz sposoby na zwiększenie swoich zarobków ? Podziel się w komentarzu swoją wiedza na pewno się komuś przyda.

Komentarze