Jak Inwestor, inwestuje w nieruchomości?

Inwestycje w Polsce.

Z racji, iż stoję w korku na a4 postanowiłem spędzić ten czas produktywnie. (reszta ludzi stoi sobie na drodze i patrzy w dal, rozmawiając o codziennych sprawach. Czy tylko ja jestem tak nienormalny, iż chcę pracować jak na przedsiębiorce przystało ? ) Jak to zwykł mawiać Kamil Cebulski – jak można nie pracować 16h na dobę? He he, no właśnie.

Coraz więcej możliwości inwestycyjnych widzę w naszym kraju, które nasuwają mi się, ponieważ od 2012r przebywam za granicą i widzę z innej perspektywy co można zdziałać w naszej pięknej Polsce.

W Holandii jest tak, że kapitaliści dorobili się już dużych pieniędzy i ogromna klasa średnia pracuje na nich w pocie czoła płacąc podatki w 3 progach:

32% do niecałych 20 000 euro
42% do prawie 82 000 euro
52% od każdego jurka powyżej 82 000 euro

Rocznie mogą zarobić tyle, aby nie mieli łatwo być bogaczami.

W Polsce nie ma tak dużej klasy średniej, ona dopiero powstanie, gdy ja już będę na prywatnej emeryturze. Widzę, iż korek rusza tak więc w drogę do Katowic ;)

Mieszkam w mieszkaniu, które kobieta w 2014r kupiła, wyremontowała i teraz zarabia 1500zł miesięcznie na jednej kawalerce w kamienicy, ma ich kilka a może i kilkanaście i pewnie jej się dobrze żyje ;) Będę robił tak jak ona, ponieważ jestem po szkole budowlanej to ocenię mieszkanie do remontu, zrobię i wynajmę ;) będzie pięknie. Jutro pierwszy dzień nauki kładę się wcześniej spać, by mieć siłę na przyswajanie wiedzy.

Komentarze