Szalony plan? W wieku 32 lat wrócić na studia i otworzyć biznes IT

Wiele razy zastanawiałem się nad tym, czy ja nie jestem za stary na studia?
Kilka razy myślałem, czy ja jestem za stary na biznes?

Jak to w wieku 32 lat coś otwierać, studenci kręcą już kasę przed dostaniem się na ich wymarzony kierunek. A ja? A Ja, no co?


Podjąłem męską decyzję (bo mam tam te dwie kulki na dole) rzucam ciepły etat dla realizacji własnych marzeń i życiowych celów.

Jak to się zaczęło... to wiadomo z archiwum zamieszczonym na blogu. 
Możesz zerknąć na pierwsze wpisy (gdyby cię to interesowało) a zobaczysz całą prawdę...
Kroki, które podejmowałem od 10 lat drogę, jaką przebyłem i moje błędy, które zrobiłem :)

Dziś przygotowuję się do Warszawy na ostatni już urlop, bo we Wrześniu będę tam na stałe.

Pozostawiam cię drogi czytelniku z moim ostatnim filmem, w którym wspominam o szkole Asbiro biznesie, w który idę.



Komentarze