Ostatni dzień na etacie... mam 32 lata i od dziś już tylko na swoim



Witam serdecznie wszystkich czytelników bloga, pragnę wszem wobec ogłosić oficjalnie mój powrót do Polski po dekadzie przebywania w Holandii. Jest mi niezmiernie miło być tutaj dla was, a zarazem z wami w mojej drodze do bycia niezależną finansowo osobą.


Kroki, które podejmowałem od ponad 10 lat, są opisane na blogu. Jeśli ktoś chciałby zerknąć na nie, serdecznie zapraszam do archiwum bloga.


Aktualnie rozwijam biznes w branży IT związanym z wytwarzanie oprogramowania. Coś, w czym się specjalizuję od prawie 3 lat, przekładam na kolejne źródło dochodu.


Wiadomo, że my inwestorzy musimy budować kolejne źródła dochodów. Najlepiej, jeśli są one pasywne, co wydaje się bardzo trudnym w wykonaniu zadaniem.


Zapraszam was do odcinka na moim YouTube (kanale dla przyszłych programistów)


Zastanawiam się nad odpaleniem drugiego kanału dla Przedsiębiorców i Inwestorów, na którym dzieliliśmy się wspólnie naszą wiedzą. Może w formie rozmów jeden na jeden?


Chciałbym poszerzać wspólnie nasze horyzonty dzięki zbudowaniu miejsca w internecie przyjaznemu nam wszystkim. Życzę udanego dnia i zapraszam po więcej w kolejnych wpisach.


Komentarze

  1. Zastanawia mnie jaki kapitał trzeba posiadać do takich działań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jaki zakładałem przy starcie bloga ;) Cel osiągnięty, kolejny krok rozpoczęty ;)

      Usuń
  2. Na pewno cały ten blog przejrzę. Na tym blogu jest dużo interesujących artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz