Portfel – Maj / Czerwiec 2010 - Podsumowanie miesiąca

Szóste podsumowanie wartości posiadanych oszczędności, pół roku za pasem, i czas na małe zmiany:
- podsumowanie będę starał się robić na początku miesiąca a nie jak to teraz było po 10tym
- W Maju wpłata stówki (+odsetki) w czerwcu planuję dopłacić kolejne 100zł i poodejmować grosiki z tuningowanych kont 1grosikowych.

Stan portfela 31.05.2010

3 000 zł portfel początkowy 17.11.09
Zainwestowano 4 932,90 zł
Dziś jest = 5 061,59 zł

45,31 zł x 2szt. BPH 4,04%
43,48 zł Bank BPH 5,05%
33,60 zł Polbank 5,5%
4893,89 zł inne 6,5%

Wpływy z dotacji i reklam:
3,06 zł
[15,39 € z 70 €] Ad Sense
[1,92 PLN z 100zł] Ad Taily

Szkoleniowo kupione akcje:
PGE 25szt. po 23,73 zł
PZU 3szt. po 312,50 zł


Statystyka strony

Stan portfela w tabeli

Oraz wykres

Komentarze

  1. a gdzie te "inne 6,5%" :)? no właśnie gdzieś ulokowane na 6,5% w skali roku ( dokładnie odp masz na mailu) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Bardzo mądre rozwiązania tu widzę. Osobiście uważam, że dobrym pomysłem jest też inwestowanie w Forex. Rok temu wpłacilem 10 000$ poprzez Boston Merchant Financial. 2% miesięcznie, bez ryzyka! I to jest ważne-nie ma znaczenia czy trader zarobił czy nie, ty musisz dostać swoje 2%. Rok zamknięty,pod pisałem aneks na kolejny rok. Cóż mamy? 2 400$ w ciągu roku wypłaconych, pieniądze pracują dalej. Mam zamiar wziąc kredyt w banku w wyskości 65 000 zł, w celu powiększenia inwestowanej kwoty. Będzie to już 30 000$, czyli 600 $ co miesiąc do wypłaty. Raty kredytu są mniejsze niż 400$ z 20 000$ wzięte w banku, więc nawet po spłącie zostają mi pieniądze, nie mówię już o tym, że po spłacie kredytu pieniądze zostają na moim koncie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, brzmi ciekawie, jaki konkretnie produkt Boston Merchant Financial masz na myśli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to pełnomocnictwo. Urodziłem się na Ukrainie i choć przeprowadziłem się z powrotem do Polski to zostawiłem tam znajomych, którzy doradzili mi Ukraiński oddział Boston Merchant. Wiem też, że od ok. mieisiąca Boston posiada swojego IB w Polsce.Umowa jest podpisywana między inwestorem(ja) oraz przedstawicielem Bostona bądź bezpośrednio z firmowym traderem(co nie oznacza, że trader zaproponuje większy procent zwrotu).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz