Płaca minimalna w 2011 roku wyniesie 1386 zł

Dziś w Warszawie Polska Agencja Prasowa poinformowała iż rząd na posiedzeniu przyjął rozporządzanie, z którego wynika, że minimalne wynagrodzenie za pracę w 2011 roku wyniesie 1386 zł powiedział Donald Tusk.
Wcześniej miała wynieść 1408 zł brutto.

Zarabiając 1386 zł brutto otrzymasz
Kwota netto Rodzaj zatrudnienia
984 zł umowa o pracę
1026 zł umowa zlecenie
1178 zł umowa zlecenie - student do 26 lat
1247 zł umowa o dzieło
1136 zł faktura Vat

Aby otrzymać 1386 zł netto należy zarabiać

Kwota brutto Rodzaj zatrudnienia
1952 zł umowa o pracę
1873 zł umowa zlecenie
1631 zł umowa zlecenie - student do 26 lat
1540 zł umowa o dzieło
1691 zł faktura Vat

A Ty ile zarabiasz netto ? Można dać Anonimową odp.

Komentarze

  1. Z pracy na etacie 2,5 tys.
    Mieszkam z rodzicami więc wystarcza na wszystkie moje potrzeby. nie wyobrażam sobie,że można zarabiać 1300 i mieć jeszcze rodzinę na utrzymaniu a przecież b.wiele ludzi w Polsce tak żyje...

    OdpowiedzUsuń
  2. praca na etacie 2150.

    OdpowiedzUsuń
  3. eee to gdzie wy pracujecie? ja w urzędzie zarabiam 1100...po 2 latach...

    OdpowiedzUsuń
  4. 6tyś brutto we wrześniu(+70% zysku z gry DT) Inwestor i gracz giełdowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. 10zł/h netto. Student do 26 rż, umowa zlecenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1100 zł netto, umowa o pracę, recepcjonistka w hotelu

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie na etacie ? W jakim jesteście wieku? Po ilu latach pracy ? Ile mieliście na początku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1600brutto w promocji i hr

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam ile kto zarabia... Co to onet.pl?

    OdpowiedzUsuń
  10. średnio 2500netto branża "rozrywkowa", ciągle myślę nad czymś własnym i w międzyczasie próbuje coś tam na ten cel odkładać

    OdpowiedzUsuń
  11. I ile udaje Ci się odłożyć ? Masz jakieś pomysły na coś własnego ?

    OdpowiedzUsuń
  12. 15000zł jestem prostututką

    OdpowiedzUsuń
  13. Genzzy@interia.pl18 stycznia 2011 16:32

    ja mam wykształcenie wyższe posiadam prawo jazdy Kat.A,B,C,C+E ,Uprawnienia na wózki widłowe,podesty ruchome.Pracuje i normalnie 5 dni w tygodniu i za ten wiesiac jak liczyłem wezme 982zł a najniższa jest 984 Jakieś pytania !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w 2010 zarabiam 1500 PLN na rękę przy nienormowanym czasie pracy (średnio ok 50 h w tyg), w sezonie skupu zbóż wyrabiałem nawet 14 -16 godzin na dobę 7 dni w tyg. a to wszystko za 1500 PLN za mc.
    Wyższe, praw. jazdy ABT, uprawienia wózki widłowe, kop-ładowarki, nośniki narzędzi

    Jadę do anglii

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 osoby po 1300 zł na 4 osobową rodzinę. Obydwoje rodzice 30 lat po pracy. Studia w swoim kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1800zł-3600zł a nawet i więcej jako sprzedawca Ja pracowałam od października 2006 do lutego 2011 w sklepie właściwie to salonie łazienek gdzie kompleksowo wykańczało się łazienki czyli kleje, płytki, fuga ,wanna, ceramika , kabiny prysznicowe itp. średnio zarabiałam ok 2000 bo to zależało ile się sprzedało w danym miesiącu .

    OdpowiedzUsuń
  17. 1000zł (a za to 940zł mieszkanie telefon internet tv raty


    60zł miesięcznie zostaje mi na życie

    OdpowiedzUsuń
  18. zarabiam 2200 jako opiekunka do dziecka 3-ci rok opikuje sie i edukuje niemowlenta 8 godzin dziennie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem z wykształcenia Technikiem Usług kosmetyczka i Technikiem Masażu i w hotelu *** gwiazdkowym na stanowisku kosmetyczmi,masażystki, recepcjonistki, obsługi FITNESS, ROBIENIE SEANSÓW NA SAŁNIE SUCHEJ ORAZ SPRZĄTACZKĄ zarabiałam generalnie jak dyrektor miał dobry humor 1400 -1500 zł włożył mi do koperty, osoba która wykłada towar w ,, TESKO,, dostawała 1800 zł na rękę gdzie nie ma żadnej odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe dobre. Niektórzy mają tu 1000zł a stać ich na telefon, tv, net i RATY ! ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Inż pierwsza praca w branży, umowa o dzieło 2 200 zł netto

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie cieszy przede wszystkim to że płaca minimalna w 2019 roku po raz kolejny wzrosła. Nadal jest jednak zbyt niska w mojej opinii, widać jednakowoż progres porównując z poprzednimi latami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz