Portfel – Listopad / Grudzień 2010 - Podsumowanie miesiąca

Witam w 12 podsumowaniu miesiąca niebawem pełen rok jak blog istnieje o ty będzie osobny wpis, cierpię ostatnio na chroniczny brak czasu i będę z tym walczył od nowego roku, co na 100% mi się uda. A więc tak w tym miesiącu nic ciekawego w portfelu się nie zdarzyło poza czekającymi 25zł w, walutomacie które wypłacę może w nowym roku.
Stan portfela na dzień dzisiejszy: 6 565, 00 PLN

Stan portfela 1.12.2010
3 000 PLN początek 17.11.09
Zainwestowano 6 247, 38 PLN
Dziś jest = 6 565, 00 PLN
ZYSK = 317, 61 zł

Konta oszczędnościowe:
Polbank 5 356, 45 zł na 5%
183, 55 zł na 10%

Waluty: 1025 zł - 2500 SEK

Wpływy z reklam i dotacji: 28, 98zł

Chcesz wiedzieć więcej zapytaj.

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie ukończyłem podsumowanie za listopad. Na grudzień planuję min. 1000zł odłożyć / zarobić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zareklamuje brak dziadowania ok? :) Tobie też polecam, chociaż lepiej łączyć wszystko :D
    __
    Chcecie gratis do portfela 24-30+ groszy dziennie? Zapiszcie się do tych stron i nie dziadujcie w banku:

    http://tinyurl.com/33ppctk
    http://tinyurl.com/36cm3d8

    To jak dodatkowe 2000zł na 5% a tylko 2 minuty dziennie. Bez żadnego wkładania własnej kasy. A można inwestować :)I z 2,2$ robić 3-6$/mc.

    Pozdrawiam
    Marcin,
    __
    zyciezodsetek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj trafiłem na Twój blog,i stwierdzam, że będę tu częściej zaglądał. Powodzenia w realizowania celów!

    Zapraszam wszystkich do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie jest po patrzeć, na to w jaki sposób zarabiasz. Ja od Kwietnia 2010 r. handluję na Forex. Chciałbym też podzielić się swoimi osiągnięciami. Myślę, że były by dla ciebie ciekawe.

    W. Początkowa-250$
    Wpłaty własne-655$
    Bonus od brokera-25$
    W. Zysku-540,77$
    +Wpłata pierwszego inwestora 28.12.2010r.-300$
    W. Końcowa (stan na 31.12.2010 r.)-1770,77

    Średnio zarabiam 9,9% miesięcznie. Z 9 miesięcy handlu 7 na plusie, dwa na minusie.

    115,6% zarobiłem w ciągu 9 miesięcy.
    708% wzrost depozytu wraz z własnymi wpłatami oraz wpłatą inwestora.


    System w jaki obliczam zwrot inwestycji dla mojego klienta:

    2%-gwarantowany zwrot(niezależnie od tego stracę czy zarobię)
    jeżeli miesiąc okazał się zyskowny-dzielę się ze swoim klientem. Sposób obliczania dodatkowych procentów: Procentowy zysk miesięczny-2% / 5=dodatkowy procent.

    Odsetki nie będą wypłacane, do końca 2011 roku.
    Odsetki doliczam do jego pieniędzy co kwartał, to pozwala mi zaoszczędzić trochę pieniędzy, poza tym pomaga mi spokojnie handlować, bo wiem, że nie muszę z miesiąca na miesiąc coraz więcej mu wpłacić.
    Mam zamiar co miesiąc stwarzać krótki raport z handlu, specjalnie dla klienta. To będzie dla niego ciekawe. Ważne, że będzie czuł, że jego pieniądze pracują, a on trzyma rękę na "tętnie".
    Dzięki temu udało mi się podpisać z nim umowę, zgodnie z którą, on nie wypłaci tych pieniędzy do końca 2011 roku. Poza tym, jest zobowiązany dopłacać co najmniej 250$ co kwartał.

    Dużo tego napisałem, ale co to jest, dla ciebie, skoro chcesz zarabiać na życie głową.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz