Portfel – Kwiecień / Maj 2011- Podsumowanie miesiąca

W tym miesiącu dorzucam do portfela a dokładniej do funduszu bezpieczeństwa 500€ ~ 1965zł
"Raz pod górkę raz z górki, czasami trzeba spaść w dołek by szybciej piąć się w górę..."


W kolejnym miesiącu planuję dodać kolejne 500€ do funduszu bezpieczeństwa i wypłacić pierwszą wypłatę z Ad Taily.


2 pytania do czytelników:
-, Co byście chcieli zobaczyć tutaj a co jest zbędne?
- Jak myślisz euro w skali 2 lat będzie tanieć a może rosnąć?
Zapraszam do komentowania


Stan portfela na dzień 1.5.2011

3 000 PLN początek 17.11.09

Zainwestowano 2 818,60 PLN
Dziś jest = 3123,37 PLN + 304,77 zł

Fundusz Awaryjny:
700€ ~ 2 751 zł
mBank eKonto:
322,12zł
Akcje:
50,25 zł GPW

Wpływy z reklam i dotacji: 393,67zł

Zyski z AdSense mnie szokują i wynoszą tylko 3,50€ zamiast ok 10€ miesięcznie, czy u Ciebie też tak jest ?
Łącznie do kolejnej wypłaty uzbierało się 15,50€


Jeśli chodzi o odwiedziny bloga to wykres wygląda tak

Licznik feedburner wskazuje ok 150 czytelników i graficznie wygląda on tak:

Co powiesz o moich podbojach w tym miesiącu?

Komentarze

  1. Gratuluję nowych wpłat. Mam pytanie czy udało Ci się już zdobyć pracę "na pełny etat", tzn. ok. 40h/tydzień?

    W którymś wpisie narzekałeś chyba na brak pracy.

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. No w pierwszych 2 tygodniach miałem po 25h a teraz już ciągle powyżej 40 h a w kolejnym czeka nawet 54h

    Tylko czy to stała praca to nie wiadomo.

    PS. Tutaj w Holandii jest tak, że za przerwy się nie płaci, więc w pracy jest się dłużej a płacą za czas przepracowany, z czego zawsze pisałem o godzinach na czysto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żyję nadzieją, że złotówka się będzie umacniała, bo duży kredyt w walucie nade mną wisi.

    Ładna wpłata. Mam nadzieję, że utrzymasz takie tempo przez dłuższy czas i nie wyzerujesz się już tak łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że 500€ to będzie takie minimum jakie będę tutaj odkładał co miesiąc ;) z palcem w d***e ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie trochę z innej beczki.

    Wiesz może, gdzie można wpłacić w miarę możliwości bez prowizji € na rachunek walutowy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wpłacam w oddziale banku BZW BK bez prowizji.
    A tak to nie orientuję się dokładnie w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to mi właśnie chodziło. Jeżeli się da wpłacić bez prowizji to OK. Zastanawia mnie jeszcze PKO BP (ze względu na dostępność w rodzinnym mieście a to dla ojca potrzebne), bo słyszałem że też mają darmowe wpłaty w Euro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie tak jest że za darmo się wpłaca ale dla pewności zadzwoń do banku i zapytaj ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w dalszym odbudowywaniu kapitału, szczególnie funduszu bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałość to podstawa. To się tak wydaje, 3 lata x 2000zł i mam ileś tysi. Ale wytrwać z mca na miesiąc... inna już sprawa. Wie tylko ten kto oszczędza. Zawsze by się znalazło coś do kupienia. Nawet jak te 500e lekko przychodzi odłożyć, to życie za granicą (obco) nie jest takie łatwe. Moim zdaniem licz x 4 zł za euro no chyba, że od razu przewalutowanie po kursie na zł i trzymasz na jakiś %.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz