Telefon od mbanku - powiadomienia sms

Ostatnio zadzwoniła do mnie pani z mBanku i od samego początku poważnej rozmowy zaczyna się standardowa regułka, że rozmowa jest nagrywana itd. bla bla bla, po czym Pani zaczęła opowiadać o tym jak wspaniałą usługę mają w ofercie, że będą mi przychodziły sms-y na telefon, gdy jakaś transakcja zadzieje się na moim koncie to jej przerywając grzecznie zapytałem "ile to kosztuje? W odpowiedzi usłyszałem (chyba) 2zł miesięcznie to odpowiedziałem NIE dziękuję do widzenia. Nie dość, że płacę 2zł za kartę (jeszcze), bo zastanawiam się nad nowym kontem DB z kartą za darmo.

A do ciebie też dzwonili i może skorzystałeś z oferty?

Edytowano 6 grudnia 2011
Dziś zauważyłem wiadomość w systemie transakcyjnym:
"
SMS i wiesz wszystko
Chcesz wiedzieć na bieżąco, co dzieje się na Twoim rachunku, niezależnie od dostępu do internetu?
Aktywuj wygodną usługę powiadomień smsowych a Bank automatycznie wyśle SMS-a na Twój telefon komórkowy z informacją o przelewach, operacjach kartą, kredycie i innych zdarzeniach na rachunku. Sam decydujesz o czym chcesz być informowany i o jakiej porze.
Wkrótce skontaktuje się z Tobą Pracownik mBanku i dostosuje pakiet powiadomień do twoich potrzeb."

No i już wiem czemu tak do mnie dzwonili ;)

Komentarze

  1. Cóż póki co nie :) Swego czasu gdzieś widziałem/czytałem, że właściciele wymagają by mBank przynosił większe zyski, a czy jest coś lepszego niż wszędzie wsadzić 2 zł?

    Cóż niestety nie ma niczego wiecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie jeszcze nie dzwonili w tej sprawie. Ale ostatnio miałem telefon w sprawie złotej karty debetowej. Pan, który mi mnie gorąco namawiał był oburzonym że nie jestem zainteresowany tak prestiżową kartą. Nie było standardowego grzecznego pożegnania. Tylko "Jak nie chce to nie" i rozmowa przerwana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja karta sim już nieaktywna. Jak się ciesze, że wszystkie numery co podawałem będą nieaktualne. Z drugiej strony 5zł wydatek czeka :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmowy są nagrywane możesz wysłać list do mbanku że wasz pracownik podczas rozmowy był dla mnie nie miły i życzysz sobie przeprosin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie 2zł choćby z 10% klientów to pokaźna suma przychodu dla mBanku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie dzwonili z ubezpieczeniem samochodu, choć takowego nie posiadam, w moim przypadku pani była jednak miła.A jeżeli chodzi o zarabianie mBanku to dla mnie samo wprowadzenie opłaty za kartę debetową było już posunięcie dla którego prawie zrezygnowałem z korzystania z ich usług, Trzyma mnie tam jedynie super market funduszy inwestycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konto DB to raczej odradzam, interfejs nie jest zbyt przyjemny dla użytkownika.

    Kto co lubi, ale wg są lepsze oferty kont.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz