Bitmarket wnioski na przyszłość

Poradnik inwestora jak inwestować w Bitcoin po upadku giełdy Bitmarket.

1. Być świadomym tego iż wpłacając gdzieś swoje środki już nigdy ich nie odzyskamy!
moja nauczka z wirtualnym kasynem poleconym przez kolegę z pracy 

2. Dywersyfikacja portfela (zawsze można trzymać 50% na różnych giełdach)
3. Małe transze (wpłacać pieniądze w małych ilościach na giełdę)
4. Trzymać bitcoin na zewnętrznym portfelu

 

Pamiętam jak dziś w środę, 26 lipca 2017 napisałem na blogu o tym iż kupuję pierwsze bitcoiny

Jak kupić pierwsze bitcoiny?

 

Pozostawili po sobie jedynie:
Szanowni Użytkownicy,
Z przykrością informujemy, że w skutek utraty płynności, z dniem 08.07.2019 roku, Serwis Bitmarket.pl/net został zmuszony zakończyć swoją działalność. Będziemy informować Państwa o dalszych krokach.
***
Dear Users,
We regret to inform you that due to the loss of liquidity, since 08/07/2019, Bitmarket.pl/net was forced to cease its operations. We will inform you about further steps. 

Jak prawdziwy programista 15k straciłem 15k kapitału.
Mam nadzieję że te rady pomogą komuś w przyszłości ograniczyć ryzyko straty.

Czy wejdę kiedyś znów w kryptowaluty? Z całą pewnością TAK ale mądrzej z doświadczeniem które dziś drogo zdobyłem.


Komentarze

  1. Ciekawe, ja jednak sie tego boje troche pod katem prawnym. Mialem juz jedna sprawe z zakresu prawa bankowego i (tutaj pomogla mi bardzo kd kancelaria. Nie chcialbym wiecej jednak czegos takiego przezc...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz