10 lat bloga - blog inwestora

Dziś mija dokładnie 10 lat jak napisałem swój pierwszy wpis.
czwartek, 17 grudnia 2009 Początek... procent składany, kalkulator
Okazuje się, że cel, który sobie postawiłem zostanie osiągnięty za kilka miesięcy ;)
Cudownie było dzielić się z wami moimi spostrzeżeniami dotyczącymi inwestowania.
Dziś czytając niektóre własne wpisy, patrzę na nie i myślę 'co ja pisałem' na tamten czas była to jedyna prawda, jaką znałem i kierowałem się nią w drodze do celu.

Dziś wiem jak dużo przede mną jeszcze pracy na drodze do niezależności finansowej.
Błędy, które popełniłem przez te 10 lat, nauczyły mnie jednego...aby się nie poddawać i iść dalej po swoje ;)

Szykuję się na ogromną zmianę w 2020r.
Będzie to największa inwestycja w życiu, na którą chcę przeznaczyć większość posiadanego kapitału oraz cały mój czas.

Zobaczymy za kolejne 10 lat jak wpłynęła ta decyzja na moją przyszłość ;)

Komentarze

Prześlij komentarz