Podsumowanie roku 2019. Jak zaplanować 2020?

Jak co roku przychodzi taki czas, w którym warto zrobić sobie rachunek sumienia.

Zerknąć w przeszłość i pomyśleć nad tym co dokonaliśmy w tym roku. U mnie było to:


- wystartowanie z własnym kanałem na YT
- spotkanie się z kilkoma bardzo ważnymi osobami, znajomymi i rodziną
- sprzedaż telefonu xiaomi mi5 i kupno nowego mi9
- zrealizowanie życiowego marzenia skoku na spadochronie (samemu na Ukrainie)
Skok ze spadochronem na Ukrainie w 2019
- 3 pokazy baniek, z których dochód wyniósł ponad 3k

Jak zarobiłem 4 586,30 PLN w 4godziny?

- utrata bitcoinów wraz z upadkiem giełdy bitmarket

Bitmarket wnioski na przyszłość

- wystartowałem w twitter -em twitter.com/IT_Week_Dominik
- dostałem drugi kontrakt jako programista wraz z ogromną podwyżką
- chodziłem regularnie na basen.
- i wiele, wiele innych





Nadchodzący rok 2020 zapowiada się jeszcze ciekawiej,
powrót do Polski, pójście na studia, nowa praca, kontakty biznes niebawem przyjdzie do mnie nowy kalendarz na 2020 r w którym sobie ambitnie zaplanuję najważniejsze cele na przyszłość ;)

Komentarze

  1. Super. Gratuluję rozsądnego prowadzenia swojego życia. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba miałeś świetny rok :)
    Śledzę blog od dłuższego czasu, ale niedawno uświadomiłem sobie jaki potencjał drzemie w bankowości online i powiązanych tematach. Każdy może zarabiać na zakładaniu kont osobistych bo każdy może je założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję decyzji o zostaniu programistą.
    Nauka programowania samemu to niełatwa sprawa, także pokazałeś nie lada wyczyn.
    Zastanawiałam się w jaki banku konto założyć i odkryłam, że można na tym zarabiać.
    Jest to spoko metoda na początek, ale później trzeba już myśleć o czymś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy dobry inwestor powinien dokonywać takich podsumowań, to nie tylko sprawdzenie tego co udało się na zyskać/stracić, ale równie cenna nauka i wnioski na przyszłość. Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz