sobota, 19 listopada 2011

Druga wypłata z Ad Taily


Dziś wypłaciłem po raz drugi pieniądze z reklamy Ad Taily o czym wspominałem w wpisie Portfel – Pazdziernik / Listopad 2011 - Podsumowanie miesiaca całe 106.34 PLN, co z wcześniejszymi zarobkami z tego źródła dochodu (117.89 zł) da całe 224, 23zł od początku bloga


Na pierwszą wypłatę musiałem czekać całe 17 miesięcy
Wypłacanie środków z Ad Taily a teraz tylko 7. Mam nadzieje, że kolejna będzie nieco szybciej.

Myślę, że miesięczny średni zarobek z Ad Taily w kwocie 15, 19zł to dobry kopniak w tyłek by brać się dalej do roboty. A u Ciebie jak wyglądają zarobki z tego typu reklam?

7 komentarzy:

  1. Cóż trzeba przyznać, że niezły przeskok, ponad 2 razy szybciej. Ja dopiero zaczynam więc nawet o 17tu miesiącach nie myślę :) Wpierw trzeba nieco bloga rozbujać, by móc zacząć myśleć o doborze reklam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychód z reklam cieszy wyjątkowo, może dlatego bo jest to bardziej pasywny dochód...taka odskocznia od giełdowych korzyści.
    Sam prowadzę stronę na temat mojej pasij kursbarmana.pl oraz przepisydrinki.pl, reklamę wprowadziłem 3 miesiące temu i u mnie lepiej sprawdza się Adsense, na twoim miejscu zamieniłbym widget adtaily na reklame adsense...przynajmniej w tym miejscu, bądz co bądz najlepszym na reklamę nie inwazyjną. A okienko z Adtaily zamieściłbym niżej.

    Pozdrawiam
    Daniel

    OdpowiedzUsuń
  3. 9.99 za dzień? Daj znać jak ktoś to kupi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałem dać znać to daję, dziś kupiono reklamę za 9.99 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarabianie na Adtaily trwa bardzo długo, lepiej chyba wstawić inne reklamy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails