gra Cashflow uczy Inteligencji finansowej

Otóż znalazłem internetową wersje gry Cashflow 101 i 202 gra jest podobna do monopol tylko jest o niebo lepsza, uczy inteligencji finansowej, o tym jak zarządzać pieniędzmi, czym są aktywa, pasywa, jak szybko spłacić długi, uczy podejmowania decyzji inwestycyjnych, zakupu akcji, opcji i wiele innych.
Oryginalnie gra kosztuje 395zł (świetny biznes) ale, od czego jest Internet? Chyba wiadomo, o co chodzi ;)
CashFlow 101 & 202(ENG)- Link usunąłem by dbać o zasady Netykiety
Wchodzimy na stronę http://www.richdad.com/ klikamy na "Register" I zaznaczamy wersje, FREE.
Po zarejestrowaniu się można zacząć grać klikamy „CASHFLOW the Web game” i obracamy swoimi pieniędzmi by jak najszybciej zostać RENTIEREM.
Gra jest po Angielsku, ale po trzech grach wiadomo jest, o co chodzi, a po 8x wymiata się już jak prawdziwy biznesmen-inwestor.
Jeśli ktoś chce zagrać chętnie się dołączę.

Komentarze

  1. Ja regularnie gram na spotkaniach Cashflow w jednym z klubów. Wydaje mi się, że o ile multimedialna wersja tej gry jest dobra do zapoznania się z nią samą, o tyle w rzeczywistości gra niesie niewspółmiernie więcej przyjemności i satysfakcji z wygranej:)

    Sam przymierzałem się do takiego artykułu ale nie mogłem się do niego zebrać. Kiedyś na pewno powstanie:) a teraz życzę zapału do korzystania z dobrodziejstw gry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz zostalam zaproszona na sesje planoszowa tej gry. Poniewaz regularnie gram na gieldzie, gra byla dla mnie irytujaca - za malo czynnikow wplywajacych na ceny, wlasciwie to prawie gra losowa jak monopol.
    Ale pozostale uczestniczki bardzo ekscytowaly sie ta gra. Chyba wystarczala im.

    P.S. Robert - znowu popsules cos na swoim blogu i nie da sie komentowac, nie ma pola do wpisania kodu, jest poza ramka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cashflow wyjaśnia podstawowe mechanizmy dotyczące finansów i inwestowania. Wersja 101 to głównie zabawa, ale w 202 to już trzeba pogłówkować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej realistyczna gra daje więcej korzyści graczom, bo zdobyte umiejętności można potem jakość wykorzystać. Wbrew pozorom, zarządzanie finansami to nie taka prosta rzecz, o czym nie trzeba mówić... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz