Od lutego 2019 eMakler na rynkach zagranicznych!

Kiedyś interesowałem się zakupem akcji Tesli i okazało się że najmniejszą kwotą jaką mogę wejść jest ok 17 000zł, odwidziało mi się natychmiast takiej dywersyfikacji ;)

Ciekawy jestem nowych warunków w ich usłudze ;)




Kilka plusów:

Deutsche Börse, London Stock Exchange, NYSE i NASDAQ – rynek o którym myślałeś jest już w
Twoim zasięgu. 4 kraje, 5 giełd, ponad 2000 zagranicznych spółek i 200 ETF-ów – wszystko już
od lutego dostępne w ramach jednego rachunku inwestycyjnego, rozliczane w złotówkach,
dysponowane z poziomu eMaklera. Dzięki dostępowi do największych rynków świata możesz
inwestować w spółki, które tworzą otaczającą nas rzeczywistość - Apple, Microsoft, Deutsche
Bank, Coca Cola i wiele, wiele innych.
Inwestowanie na giełdach zagranicznych nie wymaga podpisania dodatkowych umów - dostęp
do rynków zagranicznych otrzymujesz w ramach usługi eMakler, a zlecenia rozliczamy w
polskich złotych, bez konieczności zasilania rachunku walutami obcymi.

Kilka minusów:



  • Dlaczego mam mBank-owi dać zarabiać na przewalutowaniu? Jeśli taniej mam w Walutomat ;)
  • Prowizje maklerskie

Prowizja maklerska przy obrocie Instrumentami Zagranicznymi jest tańsza procentowo niż Polskich ale minimalna opłata jest większa.

Polska 0,39% wartości transakcji zrealizowanych na podstawie
każdego zlecenia, ale nie mniej niż 3 zł od każdego
zrealizowanego zlecenia

0,29% wartości transakcji zrealizowanych na podstawie
każdego zlecenia, ale nie mniej niż 38 zł od każdego
zrealizowanego zlecenia

Komentarze