Portfel – Czerwiec / Lipiec 2011 - Podsumowanie miesiaca

W tym miesiącu nie poszalałem tak jak w maju z odłożonym kapitałem wolę nie ujawniać za dużo, w każdym bądź razie 22 lipca zjeżdżam do Polski na upragnione wakacje ;) aż 4 tygodnie będę cieszył się wolnością od pracy

W tym miesiącu dorzucam do portfela Cashflow88 100€ , 33zł zwrotu z podatku 2010, a reszta nieujawniona będzie dobrze spożytkowana poza blogiem ;)
Stan na dziś jest zamieszczony po prawej stronie bloga.

Jedna ciekawostka powiedziałem koledze z pracy o walutomacie i aż się chłopak zarejestrował w nim przez Mój link partnerski i tak zarobiłem dzięki niemu 25zł a on nie traci już pieniędzy zamieniając EURO na ZŁOTÓWKI. Pozdro dla Ciebie, jeśli to przeczytasz ;) "Apsik"

Komentarze

  1. Udanego urlopu :) Możesz przypomnieć jakimi obecnie pracami zagranicą się zajmujesz? Czy jest to standardowa praca (na polu, w szklarni, magazynie) czy coś ciekawszego? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracuję w http://www.groothuisbouw.nl/

    Praca fizyczna, produkcja domków z drewna, ja produkuję dokładnie dachy, czyli dostaje kupkę drewna i zbijam ją pistoletami na gwoździe w konstrukcje ścian lub dachu wg rysunku technicznego i na tą pozbijana konstrukcję umieszczam folie potem płytę wiórową zaimpregnowaną, obracam element o wymiarach średnio 3mx 8m wielką suwnicą, umieszczam w elemencie izolacje, i przykrywam ją paroizolacyjna membrana na to deski łaty i kontr łaty do umieszczenia dachówki i przekazuje element dalej i tak w kolo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podaj mi kod promocyjny do Kantora Alioru. Mozna podzielic te kilka groszy za rekomendacje na pół, co ty na to?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz